Thursday, August 21, 2008

vama,vama

in ultima vreme am ars-o mult prea dubios.am ars-o atat de dubios incat am pierdut trenul si prietena mea a mers fara bilet pentru ca al ei era tot la mine...
alte exemple de comportamnet dubios:
un tip, dupa doar 2 zile de baut in continuu a ajus la o conluzie, probabil, adevarata:
'- de cat timp suntem aici,la masa asta? intreaba el pe la pranz
- de azi-dimineata,de la 7. raspunde cineva
- stiam eu. suntem niste lepre.'
si 'lepra' a devenit leit motivul acelor zile vamaiote.
din partea aceluiasi tip, tot grupul de lepre, ca sa zic asa, s-a molipsit la a numi burghez pe oricine folosea crema de plaja (ca mine) sau cerea prea mult (?) comfort. de la aceeasi persoana am avut onoarea sa aud si o foarta inteleapta vorba: punkistii nu e morti, ei doar miroase asa.
acum,dupa toata vorbaria,mai mult sau mai putin goala (uuuu, goala...), o fapta! o fapta demna de niste oameni dubiosi. fiind cu masina, la intoarcerea din vama,in mod evident am gresit drumul si am ajuns pe o ruta ocolitoare. am ajuns la nu stiu ce pod unde se platea o taxa de trecere. noi nu aveam bani.cel putin nu lei. ne-am dus la o duba a politie rutiere,eu si o prietena punkista si incercelata.
' - bla-bla ne puteti schimba si noua 3 euro pentru 8 lei? zic eu foarte politicos
- bla-bla ' si ne schimba
dupa tranzactie, prietena mea,fericita zicea:
- ooo,ooo,si acum putem fura si unul din pepenii aia! evident ca a zis tare, si evident ca era la 1 metru de mine si de agentul cu care vorbeam... la care tipul a zis
- si puteti sa luati si un pepene din aia. faza la care eu am murit de ras si ade la fel realizand ca a zis ca vrea sa fure in fata politistilor din pepenii lor . din pacate,acum nu-mi mai amintesc mai multe,desi stiu ca mai sunt o groaza de lucruri haioase.
singurul regret pe care il am e ca n-am vazut rasaritul deloc. e prima oara cand nu vad rasaritul in vama si doar am stat 3 nopti! motivele sunt banale... beam,dansam pana la epuizare, mi se facea somn mergeam la cort si ceream cuiva sa ma trezeasca ... si, cu toate astea nimic.

acum,cred ca n-o sa mai ies 3 zile din casa,nu mai vad pe nimeni; prea n-am stat deloc pe-acasa si prea n-am mai stat cu mine... insa tot trebuie sa ajung iar la buzau si la timisoara cat mai curand, si nu stiu cum ... prea multe drumuri

No comments: