Thursday, July 09, 2009

don't give in without a fight!

ieri am vazut la unirii niste oameni care strangeau semnaturi pentru un referendum despre pasapoartele biometrice. astazi am vazut la cotroceni un numar destul de mic de protestatari care strigau 'rusine,rusine sa va fie!'. din cate am inteles erau membri ai sindicatelor din industrie,am citit ceva de hunedoara pe o pancarda si pe alta ceva de industria otelurilor.
cei cu pasapoartele biometrice aratau ca niste oamenii cu care nu m-as grabi sa beau o bere, ca niste oameni de care ai face misto. sindicalistii nu aveau printre ei tineri (cel putin din cate am observat),erau niste pensionari,erau trecutul care striga pentru ca prezentul e necrutator si pentru ca tinerii de azi sunt nepasatori in fata deciziilor 'de sus'.

din nou,imi pare rau ca voi fi nevoita sa fac generalizari,dar nu am incotro. oamenii aceia 'lipsiti de stil' (pentru ca e usor,e al naibii de usor sa te limitezi la a privi pe cine in functie de cum arata,ce varsta are,de cum pare sa fie) fac ceva, se zbat impotriva unui curent cu care nu sunt de acord,riposteaza,iau atitudine. tinerii ce fac?

1. majoritatea nu sunt deloc informati
2. cei care sunt informati discuta asta la o bere si zic:
a.ca nu e bine dar ca ei nu pot face nimic
b.fac misto de faza in sine si zic 'ce atata paranoia?'
3. 0,catva % se vor opune in mod direct cand vor fi obligati sa se supuna

in general,ca intotdeauna, oamenii refuza sa vada imaginea de ansamblu se opresc la ceea ce ii afecteaza direct. nu realizeaza ca orice decizie la nivel inalt e indreptata si asupra lor. eu nu votez.nu am pe cine vota. dar asta nu inseamna ca sunt pasiva la ceea ce se intmapla in jurul meu. sunt mai informata decat majoritatea celor care au votat. garantez chestia asta!

respect pentru toti cei care fac oricat de putin ca sa schimbe ceea ce nu le place!

No comments: