Wednesday, September 09, 2009

ciudat

simt un val ciudat de schimbari. o euforie. un zbor ciudat de rapid al timpului. perspective mereu fluctuante asupra vietii asupra celorlalti si asupra propriei persoane. cine sunt azi nu voi fi si miane. ce vad maine va fi diferit de ce vad acum.mi se schimba parerile mai des decat culoarea parului. convingerile de baza raman aceleasi,insa. dar e curioasa transformarea lor. pot zice ca am aceleasi principii pe care le aveam de cand priveam cu sufletul la gura episoadele din sailor moon, citeam carti cu cavaleri si ma uitam la diverse filme. ma refer aici la onoare, dreptate, lupta pentru idealuri,prietenie si schimbarea lucrurilor in bine. e curios cum forma acestor principii s-a transformat in timp, la fel si prietenii,la fel si eu.aceleasi fiind,cu numele, sunt totusi atat de mult diferite.pana si eu am pastrat aceeasi atitudine de mica: cand oamenii din jur nu-mi plac,tac; cand imi sunt dragi le impui capul cu vorbele mele care tin eu sa ajunga la ei (cu ideile mele despre societate si alte traznai mai radicale)...desi poate ei nu tin la fel de mult uneori...
spuneam ca vad lumea intr-o efervescenta transformare si timpul intr-o curgere exacerbata. se intampla lucruri. si nu stiu de ce, am impresia ca se vor intampla LUCRURI MARI. am senzatia ca generatia mea va schimba multe. va face multe.radical. (i-am zis in gara unui batranel scarbit de situatia tarii si de politicieni ca eu si alti tineri ca mine vom face ceva frumos din tara asta)
scriu fumand in fata unui monitor idiot pe muzica de taiat vena cu sunet de procesor pe fundal purtand cea mai stramba pereche de ochelari care au existat vreodata si un par gri in diferite nuante de culori.
ascultand buy me with a coffee rememorez cea mai tare noapte din vama de acum cateva zile. un concert urma senzational alaturi de oameni excelenti. tipu de la tobe care a cantat imnul ungariei mi-a fost tare simpatic, dar jur ca daca-l mai intalnesc nu scapa fara sa cante cu mine imnul romaniei! asa, din patriotism...
si totusi... toti sunt atat dedeparte... uneori e aproape imposibil sa nu devii solipsist (solipsism s. n. concepție filozofică idealist-subiectivă potrivit căreia există numai omul și conștiința lui, iar restul lumii, inclusiv ceilalți oameni, nu ar exista decât în această conștiință. ) ...
cine sunt... cine esti...?

materie in continua transformare; energie in miscare; astept explozia.

No comments: