Sunday, October 30, 2011

Primăvara neagră

Şi acum îmi iau rămas bun de la voi şi de la cetatea voastră sfântă. Merg acum să mă aşez pe culmea muntelui şi să aştept încă 10000 de aniîn timp ce voi luptaţi să vă ridicaţi în lumină. Aş dori ca măcar în seara aceasta să faceţi lămpile mai mici, să daţi difuzoarele mai încet- În această seară mi'ar plăcea să meditez în pace şi linişte. Aş vrea să uit câteva clipe că mişunaţi în preajmă în fagurele vostru de 15 cenţi.
N'aveţi decât ca mâine să vă distrugeţi lumea. N+aveţi decât să cântaţi în Paradis, deasupra ruinelor fumegînde ale oraşelor voastre. Dar astă seară mi'ar plâcea să mă gândesc la un singur om - un individ singur, un om fără nume şi ţară, un om pe care îl respect pentru că n'are nimic în comun cu voi - EU ÎNSUMI. Astă seară voi medita la cel care sunt eu.

-ultima pagină a romanului 'Primăvara Neagră' de Henry Miller

No comments: