Saturday, September 01, 2007

au!

durere.durere.nu pot sa dorm.de durere.de frica.de ganduri hranite de frica.otita.la naiba cu otita asta.auzul e unul din cele mai pretioase bunuri ale mele. fara muzica m-as sinucide.la dracu.trebuia sa ma duc la doctor la timp.acum deja imi imaginez chestii prea naspa.fuck,fuck,fuck.doare ca dracu'. acum inteleg perfect expresia aia cu urcatul pe pereti.ma rog asta ar fi o idee, numai ca mie imi vine mai mult sa trec cu pumnul prin pereti.maine dimineata o sa vizitez sectia de urgente orl a unui spital.oh,joy! i just love hospitals! eu urasc culoarea alb. cand eram mica plangeam daca vedeam oameni imbracati in alb.in preajma mea nimeni din familie nu se imbraca in alb. evident uram culoarea pentru ca era culoarea hainelor doctorilor. acum nu-mi mai e frica de oamenii imbracati in alb, dar tot am o repulsie fata de aceasta (non)culoare. negrul e mult mai marfa.au!au!au!

No comments: