Friday, December 07, 2007

skinhead

acum ceva timp m-am ras in cap. tragedia e ca nu m-am putut bucura de statutul de 'skinhead' prea mult timp din cauza ca imi creste parul in ritm alert. dar iata reactiile pe care le-au avut oamenii la inceput:

in general reactiile au fost pozitive.mai pozitive decat mi-ar fi placut mie...

in general colegele m-au felicitat si am primit chiar si imbratisari. prietena mea roscata aproape ca a plans cand m-a vazut,dar asta-i alta poveste. majoritatea profilor mi-au zis ca seman cu sinead o'connor adica profa de engleza, profa de franceza, profa de istorie, profa de desen si proful de psihologie care cu ocazia asta mi-a marturisit simpatia lui pentru ideea de anarhie. la fel si unii colegi. evident ca in urma acestui fapt,fiend tot fredona 'nothing compares to you' .

acuma cea mai 'tare' replica pe care am auzit-o a venit din partea unei colege din categoria 'pink iz my favourite colour': ' doamne,te-ai ras in cap ca britney spears! ai o depresie?'

alte replici tari: 'i've got 2 words for you: Sing Sing' (directa) si similara cu asta replica unui batran senil din 311 'te-ai dus la puscarie,nu? acolo te tund asa'; in cartier niste cocalari pe langa care am trecut isi ziceau 'uite o neo-nazista, asta-i cu ura de rasa'.

foarte multa lume facea haz si zicea chestia cu 'puneti mana pe chelie s-aveti noroc la loterie'.un coleg a venit la mine special ca sa faca asta inainte de teza la istorie... sunt curioasa ce nota o sa ia...

partea care mi-a placut mie cel mai mult insa au fost saruturile pe chelie:D toti prietenii au facut asta si pana si un barman din freedom, ca deh!

cel mai obositor lucru a fost sa raspund la intrebarea: 'de ce te-ai ras in cap' care inevitabil a venit din toate partile. insa si mai obositor a fost jim care tot zicea 'te-ai ras in cap!' 'de ce te-ai ras in cap???'si 'tu n-ai pleata, n-ai voie sa vorbesti' si chestii de genu' cand deja aveam par dar el a zis ca citez 'numai daca e mai lung decat al periutei de dinti se pune'.

alte faze tari au fost cand gayu - de incantare ca acum arat mai a tip- se tot freca cu obrazul de capul meu ras si ma imbratisa mai 'afectuos' decat de obicei... dar probabil ca cea mai haioasa faza a fost chiar inainte sa ma rad in cap cand mi s-a spus 'nu pot sa fiu cu o tipa imatura si rasa-n-cap' ; hehe,asta chiar mi-a placut.

singurul meu regret la faza cu rasu-n cap e ca nu-s cu 10 cm mai inalta ca sa pot sa ma dau la tipe prin cluburi *really,really sad face*



you zon't wanna mess with meh and ma very weapon of mass-distruction za AKow 47. Seriously.

No comments: