Monday, May 05, 2008

argh,where iz me rum?

unii beau ca sa fie cul, unii ca sa uite, altii sunt de-a dreptul alcoolici. io frate recunosc ca am avut si eu perioada aia de copil tembel care avea oarecum impresia ca e rebel prin faptul ca merge prin baruri,bea bere si ocazional se face praf. da' nu am crezut in treaba asta, spre deosebire de alti copii. na, acuma si eu ma mai gandesc uneori cand sunt cu a 'n' sticla in brate daca n-ar fi mai bine sa nu mai beau, sa fac altceva, sa nu devina o rutina. dar am ajuns la concluzia ca nu e o rutina (oh,my brothers!) ci o simpla distractie. da, imi cam beau creierii uneori,dar niciodata singura (cuz that ain't fun).si acum pe bune de ce sa nu beau? ce sa fac in schimb? sa fac ecuatii diferentiale? sa ajut la construirea de noi materiale plastice? sa incerc sa obtin leacul pentru cancer? sa scriu poezii (nu stai,ca aici nu strica sa bei...)? geez! n-ati vrea sa le cititi! adica ar trebui sa fac ceva productiv pentru societate,nu? sa ajut lumea sa progreseze.that shit. ei bine, sunt anti-sociala. nu dau doi bani pe societatea voastra, dar ma amuza. sau ii dau, pentru ca mi-s irelevanti. si un pahar doua o fac un pic mai frumoasa uneori. inteleg care ar fi avantajele dar nu ma intereseaza. nu avantajele ma intereseaza pe mine.nu vreau pace sufleteasca, nu vreau liniste si moderatie,nu vreau sa ma comport rational pentru ca uite care-s rezultatele rationalitatii: lumea in care traim si razboaiele ei rationale si politica asta tembela si taiatul padurile si grrr....irationalul e solutia.cel putin a mea... as putea sa zic chiar ca uneori vezi lucrurile mult mai clar si ca bautura iti ia valul de pe fata descoperindu-ti adevaratul aspect al lucrurilor. aspectul ala de care multi se ascund in munca, viata de familie si pe care incearca sa nu si-l recunoasca. care adevar mah?,te intrebi. ca totul e trecator si irelevant mai putin acest moment pe care il petrec cum vreau eu. PENTRU CA POT - vorba lui Lilo. si frate, asceta nu sunt, buddhismul nu ma mai atrage, de stoicism nu mai vorbesc (filosofie de sclav dupa cum zicea Hegel) cat despre moralitate si mai stiu eu ce alte 'valori' de genul asta... pffff.

frate, dupa niste bere si tequila aveam chestiile astea mult mai coerente in minte, acum asta-i tot ce am putut scoate dupa apa plata...

No comments: