Friday, May 23, 2008

desene animale

nu cred ca am mai zis cat de mult urasc televizoarele. LE URASC! urasc televiziunile si mass media. in circumstante accidentale si cand nu am incotro ma uit la televizor (niciodata din intentia mea). ei bine, azi eram in infamul Antic ( de langa liceu, care este) si aia au ditai televizorul. televizoarele din cluburi si restaurnate le urasc si mai mult. (daca e pub din ala de vin los hombres sa vada des partidas e okay, asta e exceptie). urasc Anticul eram acolo cu Nestea prietene si na, ma hipnotiza ecranul. am vazut franturi dintr-un film scrantit si extraordinar de plictisitor, populat numai de actori trecuti de a 3 a tinerete and shit. apoi un spot cu unu verde si cu bancnote verzi. care va sa zica, ala arunca cu bani si ranjea si aparea acolo protv nush ce. cul. mai aveam putin si varsam.dar asta-i lumea in care traim. culori tipatoare si un singur tel. nu,nu era vorba de prostul gurt, ala e bonusul. unicul tel sunt banii. apoi, a urmat tanar si nelinistit . cred ca ar trebui sa-i zica nemuritorii, da' na, nu e dupa mine. ecranul imi atragea ochii ( devreme ce discutiile ma cam depaseau...) si dezgustul pentru legumele care inghit astfel de 'divertisment' crestea. adica ma uitam si nu intelegeam 'de ce'. de ce exista si de ce s-ar uita cineva la asa ceva. ( eu o faceam din lipsa absoluta de ocupatie in timp ce-mi beam berea si din curiozitate incercand sa inteleg 'adevaratul' telespectator). urasc si Fire-ul, care dealtfel eu un loc foarte chill pentru o bere in timpul/dupa ore, numai ca si aia au televizor. ce-i drept il pun pe vh1, darrrr il pun fie la emisiunea cu muzica de aerobic ( !!! ) fie la alea cu celebritatile. orrribil! cand ar putea sa lase naibii tot timpul pe radio, pe city fm, cum fac in alte dati.



*ca fapt divers, urasc si calculatorul, dar din cauza de muzica sunt cam dependenta de el.

3 comments:

Vlad_Anghel said...

wow i see some joy division as recent played...this should be enough to fall in love with you :))

kalashnikovworm said...

funny one! de obicei ascult hardcore punk si ska... this should be enough to change you mind :))

Octav said...

iti plac benzile desenate?

http://www.smokingcoolcat.blogspot.com/