Monday, July 28, 2008

festivalul medieval de la sighisoara






am vazut si io sighisoara si mi-o placut si nu mi-o placut. nu mi-a placut pentru ca, asa cum se intampla mereu,atunci cand sunt prea multi turisti lucrurile devin kitschoase. chiar la plecare ne intalnisem in jack cu un mic grup care pleca in vama si ne-au zis 'nu va duceti la sighisoara!!! nu cand e festivalul medieval!mai bine veniti cu noi in vama!' aveau dreptatea lor. insa daca mergeam in vama mai dadeam eu de cavaleri simpatici cu care sa ma duelez in spada? pai,evident ca nu! in vama numa de cavaleri nu dai, daca nu ma inseala memoria...
eu l-am abordat pe un cavaler,asa dupa miez de noapte,cand ma plictisisem de baut si de cantatul camarazilor. si m-a invatat omul cum sa tin spada,cum sa atac si cum sa apar si mi-a si vandut pontul ca a doua zi de dimineata se organizeaza un concurs pentru public. m-am antrenat cam o ora cu cavalerul si l-a sfarsit ma cam durea mana dreapta si aveam o mica bataie. voi nu stiti cat de grea poate fi o spada! alea pe care le-am folosit eu aveau cam 1,5 kg si erau pentru o singura mana. o spada de doua maini are peste 4 kg si se apropie de inaltimea mea ...
ma rog,in continuare poze de la 'concurs'. ceea ce m-a dezamagit atat pe mine cat si pe ceilalti 3 participanti a fost ca in afara de spada a trebuit sa:
1.ducem un scut si sa curatam o spada
2.sa facem o declaratie de amor
3.sa cantam
4.sa dansam pe muzica medievala
si 5. sa ne batem

in poza unu si in poza patru ii faceam declaratie de amor scotianului betiv. evident nu stiam ce naiba sa-i zic si am zis ce mi-a zis el. ma scarpinam si eu in cap zicand 'dar eu nu pentru asta sunt aici ...'
in poza doi radeam de declaratia de amor a unui care isi tot lauda spada...
poza trei a fost facuta cand eu ma prefaceam ca tipul nu mie se adreseaza. eram ceva de genul 'tipul chiar vrea ca eu sa cant? nu stie ce-mi cere ...'
in ultima poza 'cantam'; a se remarca amuzamentul meu amestecat cu jena. am cantat vreo 2-3 versuri din andrii popa pentru ca m-a indemnat scotianul sa cant asta.... mie nu-mi venea absolut nici o melodie in minte ca daca era,ce mai le cantam eu un 'treceti batalioane romane!' oi,si le cantam toate cele 3 strofe.hehe.din pacate n-am fost deloc inspirata.

1 comment:

marko said...

haha după pozele de aici mi-am dat seama că erai tu pe lastfm. Să pui și impresii de la Periam gen :P