Sunday, July 20, 2008

in vacanta...

zilele astea au fost foarte interesante din multe puncte de vedere. urmatoarele faze mi s-au parut foarte haioase (chiar bune de pus intr-un scenariu) asa ca iata-le:

'ascunde si tu anarhia aia ca se uita nazari urat' asta in iron city
'misto pierce' zice un tip. la care eu: 'unde?' si tipu' arata alunita mea din coltul gurii ...

si au mai fost nenumarate chestii. am intalnit pana si un minimalist care nu s-a dovedit retardat ceea ce a fost un pic socant pentru mine pentru ca in general cand vad o astfel de creatura imi doresc s-o impusc. tipu' era chiar destul de luminat si avea glume bune, numai ca atunci cand era cu 'ai lui' o lua razna si se comporta mai stupid, asa. ce ti-e si cu spiritul de turma...

am ascultat de pe playerul lui Red niste trupe de care,evident, auzisem dar pe care nu el ascultasem, si mi-au placuuuuuuuut. ma refer la slipknot,crematory si inca ceva,da' nu mai stiu ce.

ma gandeam sa-mi fac un id care sa se numeasca jmechereste sunt_punkista_si_te_bat sau!!! sunt_punkista_si_te_bat_cu_lantul. numa ca,eu,la forta pe care o am acum,nu pot decat sa bat lumea la cap... si d-aia vreau ca de la toamna sa ma apuc de un sport gen arte martiale.hihi:D

si acum un extract din jurnalul meu: noaptea de 23 spre 24 ora 12:30. din dormitor, in estul orasului se vede o lumina dubioasa si albastra. defapt, pare ca e dimineata si nu miez de noapte. e suspect. chiar nush care a fost cauza,dar prin mintea mea sceptica a trecut si explicatie: da,deci iar ne viziteaza extraterestri ...

am intrat la buget la geofizica. daca nu stiti cu ce se ocupa facultate aia,nu ma intrebati pe mine. am auzit de ea chiar inainte sa ma inscriu.cred ca e o facultate destul de grea,se fac chestii practice,dupa terminare iau diploma de inginer - mie mi-e suficient. numa sa trec examenele,hihi. acum plec spre festivalul medieval de la sighisoara cu metalistii dup-aia tara,bunici,catei apoi periam si dup-aia vamaaaaaaaaaaaaaaaaa! de-abia astept sa vad transilvania! RAH!!!!!!!


in mod cert o sa am nevoie de o vacanta dupa vacanta asta.

No comments: