Tuesday, September 30, 2008

daca n-ar insemna nimic ar fi perfect

faza: eram in acceleratul spre buzau. un tren din ala nou tip cutie ermetica in care geamurile nu se deschid,totul este automat si nu exista nici macar o bruma de intimitate pentru ca nu are compartimente,astfel, in loc sa-ti imparti intimitatea cu alte (maxim) 7 persoane o imparti cu intregul vagon... inevitabil,unii oameni se vor uita la tine (sau invers) poate ca ar face asta pe tot parcursul drumului tau; nu suna prea grozab,nu?
nu-mi plac necunoscutii care ma privesc insistent. in primul rand ca e stupid sa privesti pe cineva insistent. asta facuse un tip in tren cu mine.cand aproape ajunsesem la buzau am coborat sa astept la usa pentru ca nu mai suportam vagonul inghesuit si privirile insistente.uneori imi vine sa merg la oamenii care fac asta si sa-i privesc INSISTENT in ochi fara sa le zic nimic. la usa,din altt vagon o tipa ma privea si ea destul de curios si atent.m-am enervat si i-am zambit. i-am zambit atat si ea a zambit inapoi. un zambet foarte frumos,trebuie sa recunosc. si atunci,in mintea mea deja eram incantata de acest fapt pentru ca mi se parea grozav acel schimb dezambete sincere si fara nicio semnificatie.eram incantata de faptul ca nici zambetul ei si nici zambetul meu nu insemnau nimic,erau doar ceva frumos in spatele caruia nu se ascundea absolut nimic... dar tipa s-a ridicat a venit la mine si mi-a zis 'tu esti nu-i asa?' atunci m-am enervat in sinea mea:'cine naiba sa fiu?!' trebuia neaparat ca zambetul ei sa insemne ceva.si sa piara imediat cand a realizat ca s-a inselat.stupid.


*asta urasc eu la literatura(defapt,la oamenii care fac/discuta/critica). oare ce a vrut sa spuna poetul prin (sa zicem:) ''somnoroase pasarele".frate,poate ca asta a vrut sa spuna. uram cand la scoala trebuia sa comentam o tampenie cat se poate de lipsita de mari profunzimi si colegii se inghesuiau sa fabuleze despre ce a vrut poetul sa spuna. sincer,cu toate ca imi place Nichita Stanescu nu pot sa nu ma gandesc ca uneori pare sa-si bata joc de cititor (sau cel putin de genul asta de cititor).parca ar vrea sa zica 'da,asta e o balmajeala fara rost,dar in mod cert se vor gasi suficienti idiotii care sa faca din ea o metafizica'

No comments: