Sunday, September 21, 2008

intamplator,veni vorba de anarhie aseara (si alalta seara,dar asta e o poveste UN PIC mai lunga...). un tip se lauda ca vorbea cu o anarhista si ca i-a zis:
'daca ar fi anarhie,nu i-ar mai fi frica nimanui de nimic cine l-ar opri pe unu de pe strada sa vina sa-ti dea in cap ca nu sunt legi si...' eu l-am oprit si i-am zis:
'stai putin,ai zis ca nu i-ar mai fi nimanui frica de nimic? i-a zi care-i cauza violentei? FRICA!' discutia a mai continuat un pic. dar mi-e mi-era oricum lehamite.aceeasi prosti cu aceleasi argumente ilogice.
argumentele impotriva anarhiei sunt exact chestiile care in anarhie nu exista. cam ciudat,nu? daca esti perfect liber si nu ti-e frica de nimic nu ai avea de ce sa reactionezi violent.defapt,ar mai fi ceva: proprietatea,chestia sfanta a capitalismului si a societatii noastre in general. dar in anarhie nici asta nu ar mai fi la fel de importanta cum este pentru oamenii societatii noastre. eu n-am nimic cu ideea de proprietate,am ceva cu acumularea excesiva de proprietati.nu sunt genul care sa zica :'hai sa impartim totul!' pentru ca,in primul rand,poate eu nu vreau sa-mi impart ciocolata cu tine sau alte chestii de genul asta,dar proprietatea este un factor pe care s-a pus prea mult accentul.oamenii uita sa traiasca pentru ca vor sa aiba mai mult si mai multe obiecte. exemplu: imputitii aia de senatori care au nu stiu cate case,nu stiu cati euro in cont si cer pomana de la statul roman 1000 de euro lunar pentru chirie.ei! cer! de la stat! si nici nu stau in chirie.evident,cu cat ai mai mult cu atat vrei mai mult. nu stiu cati viermi din astia de senatori sunt,dar cu banii astia s-ar putea face dracu ceva pentru aia care chiar au nevoie sau pentru mediu.

*din pacate am scris asta in graba si elocventa mea lasa de dorit.dar v-ati prins voi de idee,cred.

No comments: