Friday, May 22, 2009

sunete din alt univers

Oliver.o-li-ver.o-l-i-v-e-r. imagini din alt univers. Oliver chiar creeaza moment si nu hituri. Ce am observant eu si ce am trait la acest concert: zambet,mult zambet. Aproape toate feţele zambeau extaziate. Eu una am asta am facut pe tot parcursul concertului. Am zambit vrajita de muzica celor patru uber-menchen de pe scena si , evident,m-am miscat pe ritmurile lor psihedelice . prietenii mei erau si ei extaziati si mi-a facut o placere enorma sa dau acolo de Ada si Oana pe care nu le vazusem de luni de zile dar cu care vorbisem de concert!
Nici nu pot descrie cat de minunat a fost. Pot sa spun doar ca inca este. E unul din cele mai tari concerte la care am fost. In mod cert nu intra in nicio categorie. In fond, trupa a numit minunatia de ieri noapte ‘ultima repetitie cu public’. Muzica lor live are efecte prelungite ( eu sunt inca sub farmecul lor orfeic iar azi e o zi frumoasa pentru ca ieri a fost o noapte cu Oliver). M-a umplut de energie si de cantec, de zambet , de dincolo. Asta ar fi cuvantul:
dincolo, de dincolo.
Oliver au cantata atat melodii vechi cat si melodii noi – indiscutabil, toate bune si frumoase! De asemena ne-au incantat cu coveruri dupa vreo 3 melodii muse ‘time is running out’, ‘new born’ si parca ‘darkshines’. Ma rog, se pot vedea pe youtube filmate de mine si de bibi.

Ce am aflat despre trupa:
-tobosarul este proaspat in trupa; nu i-am retinut numele,dar a fost prezentat initial de Doru ca ‘frank sinatra’( iar Oana a zis ca e secsi).
- trupa va lansa un nou material, cel mai probabil in toamna. Pana atunci se pare ca nu vor fi concerte. Dar vor mai fi repetitii cu public !
Doru ne tot intreba: ‘va simtiti bine?’ no, bine era putin spus...

Ca sa inchei apoteotic il voi cit ape Bibi care a zis-o, frate!
‘n-am fost sa-i vad pe Muse, dar i-am vazut pe Oliver!’


ps: eu nu cer autografe,dar lor le-am cerut! astfel ca acum am autografe de la Doru,Mircea si Horia (tobarul nu stiu unde se ascunsese). autograful de la Horia e special si invizibil... nu,nu vorbesc prostii, e invizibil pentru ca omu a lins posterul si asta a fost. Bibi i-a refuzat autograful cand a vazut 'procedura'. de gustibus...

No comments: