Thursday, October 01, 2009

de la C00L la foarte C$$L

pentru ca tot am definit in postul anterior notiunea de 'vanator de cul' si pentru ca avem printre candidatii la alegeri un astfel de tip, acesta va fi un post dedicat lui remus cernea.
eu nu sunt la curent cu situatia politica, habar n-am cine candideaza si de ce, dar! de la remus cernea tot primesc mailuri,care mai de care mai traznite pentru ca am facut parte dintr-un yahoo grup organizat pentru chestia cu nu mai tin minte ce lege de cenzura. curios e,ca de pe atunci se contura o viitoare cariera politica pentru remus cernea, desi parte din spectacolul sau de atunci a constat din a prezenta publicului un grup de politicieni pe spatele caruia scrie 'corupt, mincinos,' etc. si iata ca acum remusica vrea sa intre in grupul lor. evidnet tactica prin care el spera sa stranga semnaturi e 'eu sunt cul', 'voteaza-ma,tinere,eu sunt cul, ca tine. nu sunt un mos cu prejudecati,nu sunt ca orice politician.EU ASCULT ROCK' si pe siteul partidului verde pe care de ceva timp il reprezinta omu isi pune clipuri cu trupele preferate de pe youtube - eu cred ca cineva ar trebui sa-i spuna ca intre siteul unui partid politic si hi5 / facebook sunt cateva diferente esentiale...

concluzia mea personala este ca omul e doar un alt ipocrit. unul cu o tactica noua si destul de aiuristica. sincera sa fiu, trebuie sa fii TAMPIT sa votezi pe cineva pentru ca asculta rock. mai degaba as vota un manelist de incredere decat un politician rocker ca remus cernea care se ia de actualul presedinte ca ar fi facut circ in loc de politica iar el isi bazeaza campania de candidatura pe faze de doi lei gen :'remus cernea isi da foc in fata sediului tvr'. probabil ca mami si tati nu i-au dat suficienta atentie daca acuma cand a crescut crede ca poate ajunge presedinte astfel.

pentru a nu parea eu exagerata, iata unul din mailurile pe care le primesc zilnic


Aici puteti citi o stire postat pe www.ziare.com :
http://www.ziare. com/actual/ politica/ 09-22-2009/ remus-cernea- romania-va- fi-democratica- atunci-cand- va-avea-presedin te-o-lesbiana- rroma-si- atee-893906

iar aici puteti urmari un interviu video interactiv cu Remus Cernea http://www.ziare. com/tv/poti- ajunge-presedint e-daca-iti- dai-foc-in- fata-tvr- 199-inregistrare -emisiune

convinge-ti-va.

1 comment:

Anonymous said...

observaţie: nu există manelişti de încredere!