Wednesday, October 11, 2006

Teatru


nu stiam daca anul asta o sa mai am vreo tangenta cu teatrul... de vreme ce precedentul a fost cam dezamagitor; dar iata ca am terminat scenariul pe care il scrisesem intr-o noapte tarzie acum 4 luni - doua nopti,separate de 4 luni... cine a zis ca eu ma grabesc....? important e ca acum l-am scris intr-o forma cat de cat definitiva si ca cei care l-au citit il gasesc cel putin interesant(prietenii mei sunt chiar entuziasmati). sunt foarte nerabdatoare sa vad proiectul asta realizat. cred ca am ceva de aratat. si trebuie sa recunosc ca sper ca macar cativa dintre cei care vor vedea piesa sa-si schimbe intr-un fel atitudinea. nu cred ca sunt prea indrazneata daca spun asta... in fond,mai ales in zilele noastre, arta formeaza atitudini.
cat vreau sa-i vad pe actorii mei pe scena si pe mine tipandu-le indicatiile regizorale!

No comments: