Wednesday, May 02, 2007

gramatical

sincer nu m-am gandit niciodata cum ar fi sa fii o propozitie. poate ca m-am gandit ce propozitie as fi dar nu m-am gandit CUM AR FI. ceea ce intr-un fel e o dovada de mediocritate, de superficialitate. in acest sens Fiendul proaspat intors din Grecia ma depaseste. e clar ca are inclinatii spre filosofie... spre o filosofie de factura orientala unde lucrurile spuse isi pierd din materialitate, pierd in fata realitatii deoarece ele sunt doar abstractizari, idealizari si parti din realitate, n u sunt complete. ea a visat ca era o propozitie. dar nu a visat ce propozitie. apoi propozitia a devenit un singur cuvant. deci, esenta.......deci aberez, dar e un subiect frumos.
daca as fi o propozitie cred ca as fi propozitia : 'am uitat'... nu gasesc alta mai potrivita desi... parca si' whatever it is, i'm against it' mi s-ar potrivi, numai ca e deja fraza.

1 comment:

thieffa said...

Ai omis ceva, finedule.Cand m-am culcat, imi era cald si bine si visam ca eram o propozitie, un intreg.Apoi, cand eram semi-treaza si simteam ca-mi era foarte frig, devenisem doar un cuvant.Imi lipsea caldura...si nu mai eram intreaga.Oh, Doamne, i'm addicted to love!=))