Thursday, August 23, 2007

do not read

''this is dumb.this is so dumb that it's stupid.''this iz the regular us. philosophycally dumb. mess conversation. this was after we went together to see The Simpsons (gotta love the simpsons!)

BUZZ!!!Andreea Antonescu: aaaaaa
Andreea Antonescu: ce faci, baah?
Donnie Darko: salutare
Andreea Antonescu: hauz
Donnie Darko: de mult n-am mai avut onoarea cu dvs
Andreea Antonescu: waddup?
Donnie Darko: nada
Donnie Darko: menta
Donnie Darko: tu cum ai scapat de fratele tau cel f simpatic?
Donnie Darko: unde a disparut?
Andreea Antonescu: afara
Andreea Antonescu: d c zici frate simpatic?
Andreea Antonescu: ai vbit cu el sau ceva?
Donnie Darko: cum am intrat a sarit sa intrebe unde esti
Donnie Darko: n-am vazut frate!
Donnie Darko: doar ce-am deschis mesu
Andreea Antonescu: =))
Andreea Antonescu: duamneeee
Andreea Antonescu: ma-ntreba p mine k unde am fost, ce-am facut in parc?d c m-am dus in parc?
Donnie Darko: i-am zis ca esti in parc cu Lia si faceti sex salbatic
Andreea Antonescu: =))
Andreea Antonescu: c, ma?
Andreea Antonescu: duamneee
Andreea Antonescu: si ce-a zis?
Donnie Darko: a intrebat in c parc
Donnie Darko: cred ca i-am mai zis asta odata
Donnie Darko: :)) faza cu sexul salbatic
Andreea Antonescu: heheh
Andreea Antonescu: =))
Donnie Darko: stiu
Donnie Darko: si ce-ati facut voi in parc pana la urma?
Donnie Darko: cum se zice la punct in engleza?
Andreea Antonescu: dot
Andreea Antonescu: poi
Andreea Antonescu: am statut
Andreea Antonescu: am fumat
Andreea Antonescu: am beut cola
Andreea Antonescu: am vorbit
Donnie Darko: cul shit care va sa zica
Donnie Darko: io mi-am scris in jurnal unde am pus biletul la concert
Donnie Darko: ca sa nu uit de el
Andreea Antonescu: =))
Andreea Antonescu: duamneee
Andreea Antonescu: cu cine ati mai fost ieri la muzeu?
Andreea Antonescu: tu, ili, andrei si gayu?
Donnie Darko: yep...
Andreea Antonescu: mkayt
Andreea Antonescu: iti cetesc blogu
Donnie Darko: a very kewl place to fuck, za museum that iz...
Donnie Darko: imi venea sa zic si asta pe blog
Andreea Antonescu: ;))
Andreea Antonescu: camera aia cu telvizorul?
Andreea Antonescu: ;;)
Donnie Darko: sau aia mov...
Donnie Darko: :x
Andreea Antonescu: ca deh
Andreea Antonescu: bei
Andreea Antonescu: no...
Andreea Antonescu: ce faci acolosea?
Donnie Darko: nimic frate
Donnie Darko: depresiune
Andreea Antonescu: de ce?
Andreea Antonescu: is it love?
Donnie Darko: love pe dracu
Donnie Darko: lipsa ei
Andreea Antonescu: ma rog, intelegi tu
Donnie Darko: da...
Donnie Darko: la naiba
Donnie Darko: tu ce mai faci?
Andreea Antonescu: poi
Andreea Antonescu: nuj
Andreea Antonescu: a vazut Y blogu meu si cik l-am impresionat
Andreea Antonescu: cu ce...nuj
Andreea Antonescu: da' ma rog
Donnie Darko: :-??
Donnie Darko: poate pt ca l-ai citat
Andreea Antonescu: asta e faza
Andreea Antonescu: like..am scris numai crap acolo
Andreea Antonescu: cel putin lately
Donnie Darko: al meu cum ti se mai pare...?
Andreea Antonescu: al tau e foarte mijto
Andreea Antonescu: e constant
Andreea Antonescu: eu mi-am cam pierdut interesul ptr al meu si am inceput sa scriu numai caca..si ala din an in paste
Donnie Darko: eu scriu ca n-am ce face
Donnie Darko: si n-am cui sa spun chestiile alea
Donnie Darko: nu ca ar fi cine stie ce
Donnie Darko: ganduri d om nebun si plictisit
Andreea Antonescu: eu ce-s?
Donnie Darko: tu??
Donnie Darko: nu stiu...
Donnie Darko: in fond...
Donnie Darko: nu exista oameni normali
Donnie Darko: si nu exista nici oameni fericiti
Donnie Darko: nu,nu,nu!
Donnie Darko: arata-mi unul si ti-l lichidez,numai asa,de-a naibii
Donnie Darko: glumesc
Donnie Darko: bah,nu mai zici nimik?
Andreea Antonescu: scuze
Andreea Antonescu: ii povesteam lu' Gabi
Andreea Antonescu: d knd am dormit la *&#
Andreea Antonescu: \fazele funny
Andreea Antonescu: :P
Donnie Darko:
Andreea Antonescu: aguuguuuguuuu
Andreea Antonescu: oooof, doamne
Andreea Antonescu: i-am povestit lui Gabi..si mi-am adus aminte c marfa a fost sa salivez p-acolo k era W fara tricou...si mai vreaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu
Andreea Antonescu: si-am dormit asa d aproape unu d altu
Andreea Antonescu: :X
Donnie Darko: ;))
Andreea Antonescu: :((
Donnie Darko: nu stii nimic fiend!
Donnie Darko: nu stii sa profiti
Donnie Darko: ntz,ntz
Donnie Darko: cine stie cand se mai iveste ocazia...
Andreea Antonescu: poi, si ce puteam sa fac?
Donnie Darko: ziceam si eu
Donnie Darko: oricum era Z acolo si ar fi fost aiurea
Andreea Antonescu: stiu
Donnie Darko: dup'aia vroia si el
Andreea Antonescu: ii ziceam lu' gabi acuma
Andreea Antonescu: ca tare as vrea sa mai dorm la Z
Andreea Antonescu: da' fara sa fie Z acolo
Donnie Darko: =))
Andreea Antonescu: daaaa...poi
Andreea Antonescu: cand i-am zis lu W
Andreea Antonescu: k vroia cainele lu Z sa-mi futa piciorul
Andreea Antonescu: cik W:
Andreea Antonescu: poi, da, k e si el tot de-al casei
Andreea Antonescu: =))
Donnie Darko: la ce se referea?
Donnie Darko: ?!
Andreea Antonescu: la...caine
Andreea Antonescu::))
Andreea Antonescu: la ce altceva?
Andreea Antonescu: mama
Andreea Antonescu: da' mandra mai esti d beletu' ala
Donnie Darko: :D
Andreea Antonescu: ce vroiai sa zici?
Andreea Antonescu: am vazut
Andreea Antonescu: k scriai ceva
Andreea Antonescu: zi-,mi tot
Donnie Darko: pai...
Donnie Darko: statusu e cu apropo
Donnie Darko: da' nu cred ca o sa se prinda nici draq
Andreea Antonescu: J?
Donnie Darko: da...
Donnie Darko: nu e online
Andreea Antonescu: :*
Andreea Antonescu: da' si io te iubesc, fiend
Andreea Antonescu: mi-am uitat cheile la tine..ce alta dovada mai vrei?
Donnie Darko: bah..
Donnie Darko: scuzatti
Andreea Antonescu: ptr?
Donnie Darko: :-??
Donnie Darko: nush
Donnie Darko: k am uitat sa ti le dau
Andreea Antonescu: :))
Andreea Antonescu: poi, cine dreq s mai gandea la chei
Andreea Antonescu: da'
Andreea Antonescu: vezi sa hranesti calutu'
Andreea Antonescu: da?
Donnie Darko: clar
Andreea Antonescu: asea
Andreea Antonescu: stiam k ma pot baza pi tini
Donnie Darko: imi vine sa ma arunc de le etajul 8
Donnie Darko: n-am mai vazut atata disperare pe mine
Andreea Antonescu: d c??????
Andreea Antonescu: hai, maaa
Donnie Darko: ma plictisesc prea tare
Andreea Antonescu: hai la Z
Antonescu: ma gdeam io deja
Donnie Darko: sa te autoinviti asa ca trolu,sau ce te gandeai?
Andreea Antonescu: sa-i zic ca m-am certat cu ai mei si k m-au dat afar din casa....si sa-l intreb daca nu pot sa merg sa dorm la el...da' sa vada el cum face sa plece de-acasa sau ceva...si sa vina W
Andreea Antonescu: :D
Andreea Antonescu: ar fi frumos, nu crezi?sa-i zic asta
Donnie Darko: =))
Donnie Darko: da,stii
Donnie Darko: asa 'discret'
Andreea Antonescu: poi, asa
Andreea Antonescu: ce???
Andreea Antonescu: nu e discret?
Andreea Antonescu: bine
Andreea Antonescu: atunci
Andreea Antonescu: ii zic...
Andreea Antonescu: auzi, bulan
Andreea Antonescu: io am treaba cu W, can we rent your room?
Andreea Antonescu: e mai bine asa?
Andreea Antonescu: :))
Donnie Darko: bine
Donnie Darko: asa rezolvi problema cu Z
Donnie Darko: i agreez
Donnie Darko: da' c u W cum faci?
Andreea Antonescu: eheheeee
Andreea Antonescu: i have my friend alcohol
Andreea Antonescu: si farmecul meu personal draga
Andreea Antonescu: :)))
Andreea Antonescu: mai ales farmecul meu
Andreea Antonescu: nu tu ziceai k are o afinitate ptr mine?
Andreea Antonescu: m-a facut femeie fatala
Andreea Antonescu: ce mai vrei?
Andreea Antonescu: he loves me...he just doesn't know it yet
Donnie Darko: daca alea nu sunt suficiente sa stii ca ai si your fiend mic si urat
Andreea Antonescu: trebuie doar sa-i arat io
Andreea Antonescu: :))
Andreea Antonescu: vai, ce scot din mine
Andreea Antonescu: ce, maaa?
Andreea Antonescu: in trei?
Andreea Antonescu: nu, nu, nu
Andreea Antonescu: haha
Donnie Darko: :P
Andreea Antonescu: sau sa-l convingi?
Andreea Antonescu: sa-l bati?
Andreea Antonescu: ce sa-i faci?
Andreea Antonescu: sa-l ameninti cu castrarea?
Andreea Antonescu: nu
Andreea Antonescu: cu taiatul degetelor
Donnie Darko: bah,nu stiu cat de trista esti tu,da' discutia asta penala e pe masura depresiei mele
Andreea Antonescu: bah
Andreea Antonescu: io ma distrez asa, glumesc

Donnie Darko: da,si io
Donnie Darko: intr-un fel
Andreea Antonescu: da'
Andreea Antonescu: totusi
Andreea Antonescu:...
Andreea Antonescu: intelegi tu
Donnie Darko: da...
Donnie Darko: da...
Donnie Darko: daaaa
Donnie Darko: la naiba
Donnie Darko: de 3 ori la naiba!
Donnie Darko: de 3 ori la patrat la naiba!
Andreea Antonescu: adik, glumesc and stuff...da' de fapt....io chiar vreaaaauuuuu!
Andreea Antonescu: :((
Donnie Darko: bai,deci daca io as avea o viata okay din alte puncte de vedere poate n-as fi atat de disperata din punctul asta de vedere
Donnie Darko: but everything sux and... i need love
Andreea Antonescu: io una...daca n-as avea atatea complexe, as sari pe el si gata, frate
Andreea Antonescu: fieeend
Andreea Antonescu: ne face pe noi dragostea?
Andreea Antonescu: ce dreacu?
Andreea Antonescu: iti zic
Donnie Darko: da...
Donnie Darko: J ar fi de acord cu tine
Andreea Antonescu: we are special
Donnie Darko: stiu
Andreea Antonescu: toata lumea are parte d dragoste, noi inca nu
Andreea Antonescu: da'
Andreea Antonescu: cand ne-o veni randu'
Donnie Darko: aaaa
Andreea Antonescu: sa moara tot satu d invidie
Andreea Antonescu: iti zic io
Donnie Darko: da,ce specialitati suntem noi
Donnie Darko: oho
Donnie Darko: exact asa fiend
Andreea Antonescu: mie asta-mi zicea Y...ca cica i'm special...ca d c nu mai intalneste persoane asa ca mine
Andreea Antonescu: si i-am zis k atunci nu as mai fi asa special, daca ar mai intalni
Donnie Darko: :))
Andreea Antonescu: si asta mi-a zis dupa ce a inceput sa-mi citeasca blogul
Andreea Antonescu: :
Donnie Darko: asa si???
Donnie Darko: crezi ca are legatura cu blogu?
Donnie Darko: k ai zis tu ca ai intalnit a special person? si d'aia?
Andreea Antonescu: ce? nu!
Andreea Antonescu: dar zic, ca incepuse sa citeasca blougl...si mi-a zis k l-a impresionat...si ca i'm special, la, la, la
Andreea Antonescu: fieeeeebd
Andreea Antonescu: fieeend*
Donnie Darko: ceeeeeeeeeeee?
Andreea Antonescu: fieeeend
Andreea Antonescu: hai sa ne-o tragem animalic...dar bland
Donnie Darko: noi 2?
Donnie Darko: tu cu mine?
Donnie Darko: wohooo
Andreea Antonescu: tu cu mine, io cu tine...oooof, viata meaaaa
Andreea Antonescu::))
Donnie Darko: bah,fiend nu mai zice de-asta ca doar ma stii ...
Donnie Darko: mie nu tre sa-mi zici de prea multe ori
Andreea Antonescu: asa, asa
Andreea Antonescu: ai cheile mele
Andreea Antonescu: =-)))
Donnie Darko: ohoooooo
Donnie Darko: you home alone nigga?
Andreea Antonescu: neah...o facem pe scari
Andreea Antonescu: ;))
Andreea Antonescu: mai stii?
Donnie Darko: e veche bah!
Donnie Darko: atat de veche incat o uitasem complet
Donnie Darko: bah,mie mi se pare atat de haioasa conversatia noastra incat as pune-o pe blog
Donnie Darko: :D
Andreea Antonescu: pune-o
Andreea Antonescu: da'
Andreea Antonescu: vezi unde si cum
Andreea Antonescu: sa nu cumva sa ajunga si la ochii cui nu trebe
Donnie Darko: pai...iti dai seama ca ar ajunge
Donnie Darko: da e atat de...
Donnie Darko: mirobolanta incat...
Donnie Darko: chiar as pune-o
Andreea Antonescu: ia, hai
Donnie Darko: da,nu prea am cohones sa las anumite faze necenzurate
Andreea Antonescu: incepand de unde?
Andreea Antonescu: cojones, bre
Andreea Antonescu: ai, ai
Donnie Darko: co...whatever
Andreea Antonescu: zi
Andreea Antonescu: d la inceput, inceput?

Donnie Darko: da,bah
Donnie Darko: eh,o facem si p-asta?
Donnie Darko: ne dam in vileag?
Donnie Darko: eh?
Andreea Antonescu: no, hai
Andreea Antonescu: da'
Andreea Antonescu: nuj
Andreea Antonescu: aaa
Andreea Antonescu: idee
Andreea Antonescu: io zic
Andreea Antonescu: ca numele sa punem doar initiale
Donnie Darko: lasa,dude
Donnie Darko: mai bine cu X,Y,Z,W
Donnie Darko: d-astea dubioase
Donnie Darko: [oamenii in cauza oricum se prind daca e :)) ]
Donnie Darko: da' sa nu le stricam imaginea
Donnie Darko: ei? incep?
Andreea Antonescu: dap
Andreea Antonescu: daaaa
Andreea Antonescu: serios
Donnie Darko: da,mah
Donnie Darko: pe bune
Donnie Darko: up to no good pe bune!
Andreea Antonescu: da'
Andreea Antonescu: vezi, mai corecteaza si tu p-acolo, literele scrise gresit and shit
Andreea Antonescu: gresit and shit..rimaaa
Andreea Antonescu: =))
Donnie Darko: da,corectez daca nu se intelege ca altfel...e multe gresealele noastre
Andreea Antonescu: :))
Andreea Antonescu: iaste, iaste\
Andreea Antonescu: breAndreea Antonescu: noi suntem prea profunde
Andreea Antonescu: k sa stam sa n mai gandim la cum scrie
Andreea Antonescu: astea e conventii da oameni
Andreea Antonescu: noi nu ie oameni
Andreea Antonescu: daci
Andreea Antonescu: nu ni sa aplica
Donnie Darko: corect
Donnie Darko: fara rulz
Donnie Darko: faraaaaaaaaa!
.....(end of conversation)

si ce daca am pus o conversatie privata pe blog? oricum nimic nu e privat pe internet! nici ce vorbim la telefon nu ramane doar intre noi. pe fir sunt si altii. injurati-i,va rog,la fiecare apel. in timp ce vorbesti cu parintii/iubitii/whatever adauga cateva injuraturi pentru nepoftitii care asculta banala ta conversatie. just sayin'... nu e cazul sa ne revoltam... ne e bine si asa... hahaha!

No comments: