Sunday, August 26, 2007

verdict: plictiseala cronica si febra!

urasc somnul.somnul e un fel de moarte. azi n-am avut incotro si a trebui sa dorm pentru ca mi-era prea rau.urasc febra. apoi ma plictiseam si dupa cateva ore bune de jazz si punk am zis sa citesc ceva. nu vroiam sa fie stiinta. am zis sa incerc putin biblia. yep.biblia.am citit cateva pagini de apocalipsa si prima parte din geneza pana la izgonirea din rai. dar chestiile aste le mai citisem,le stiam prea bine. atunci am luat bukowski,am citit vreo 6 poeme - deprimant. am trecut la un eseu de sabato. era despre ateism si implicatiile lui - deprimant! dintre cele 3 incercari de lectura, biblia a fost cea mai amuzanta: 'pregatiti-va! caci ziua e aproape' zicea tipul ala, Ioan. e aproape de peste 2000 de ani. daca as fi un filosof cre(s)tin as zice ca termenul de 'aproape' e atat de relativ incat nu putem spune ce inseamna cu exactitate 'aproape'. un alt exercitiu imaginativ distractiv : 'joaca de-a filosoful crestin'.

No comments: