Saturday, April 12, 2008

primavara rocks

vremea asta e super.poate mai cald decat ar trebui pentru perioada asta dar,hey! eu ma simt in elementul meu acum.
ieri am salvat o rama care nush cum naiba aterizase in mijlocul drumului si pe care am dus-o frumos la iarba verde. fiend Iulia zicea ca poate vroia ea sa fie acolo.asta daca vroia sa se sinucida,i-am raspuns eu. si nu prea vad eu rame cu tendinte sinucigase.ca explicatie i-am zis fiendului ca poate a scapat-o o pasare din cioc/ghiare.
azi am fost cu sis la promenada si am introdus-o in universul jackului.si evident i-a placut (cu toate ca ea e departe de genul omului care merge in jack). si am imbratisat un copac.una din cele mai placute senzatii.copaceii sunt ah,sunt divini! si simt cum sunt o viata pura si...hmmm,aberez.imi place sa imbratisez copaci.cred ca e suficient daca zic asta.va sfatuiesc sa incercati si voi!

No comments: