Tuesday, June 16, 2009

poate zambesc prea mult/dar simt atat de mult

nu stiu ce chestii ti se spun tie. dar mie mi se spun tot felul de chestii. iata cateva din cele care m-au amuzat cel mai tare in ultima vreme:

cocalarii care se strang mereu pe o strada de langa mine: ce faci harry potter? unde tie- bagheta magica? de notat ca purtam un sarafan mov si pantofi si ca nu,NU seman cu harry potter de fel - nici macar nu aveam ochelarii... => m-au facut sa zambesc

la universitate,o tiganca de la rebu imi zice vazundu-ma cu doua codite: 'veronicaaaaa!' mi s-a parut chiar dragut tinand cont de faptul ca era destul de in varsta,adica mi-a dat impresia ca avea zat inner child thing still => m-a facut sa zambesc

la plecarea din bucuresti, o buna prietena mi-a zis 'iti las bucurestiul in grija sa-l faci mai frumos' eu am fost,evident,mai mult decat placut surprinsa si i-am zis 'nu stiu,dude,e o mare responsabilitate,dar nu stiu daca voi reusi,insa voi incerca!' iar ea a zis 'pentru mine ai reusit'

iar azi,in 32, au urcat dupa mine cativa muncitori bine-bauti si foarte urat mirositori. eu citeam din leonard cohen.la un moment dat intorc capul spre stanga si aproape ca dau cap-in cap cu un tanar manelar. surprinsa,inchid cartea pentru un moment iar el zice: 'nu te speria ca nu mananc animale!' => exista si manelari vegetarieni... apoi,cand m-am ridicat sa cobor unul din manelari zice catre mine: 'ce panarama!' (da,aratam ca o panarama: nu mi se vedeau sanii sau fesele; purtam un tricou cu maiden si pantaloni rosii in carouri!) la care manelarul meu zice:' las-o ma ca citea o carte frumoasa' => m-a facut sa zambesc

'a guy:don't call me by that name.that's my slave name.
me: maybe i want to call you by your slave name.
a guy: maybe i'd like that.
me:haha,good then.'

No comments: