Friday, July 30, 2010

ma face sa zambesc 2

pentru ca mi-a placut un articol similar din revista 'elle' am zis sa fac si eu un astfel de post.

ma fac sa zambesc urmatoarele lucruri (din multe altele, evidnet):

* oamenii care imi fac complimente pe strada - de obicei tigani - si nu, nu genul ala de complimente

* baietii de pe barnova care imi zic, din motive total obscure, 'Harry Potter'

* prietenii mei si o timisoreana!

* cand gasesc in mod neasteptat intr-un magazin ceva ce imi place mult ( la haine ma refer, pentru ca mi-e foarte greu sa gasesc ceva care imi place) si am bani sa-mi cumpar

* cand castig ceva

* sa-mi revad profesorii si fostii colegi

* cand intlanesc cunoscuti in locuri neasteptate / situatii neprevazute

* sa iau un 10 la facultate

* concerte cu trupele mele preferate ( mamaaa, de cand n-am mai fost la un concert punk!!!)

* cand primesc complimente neasteptate si SINCERE. restul chiar nu-mi plac.

* sa imi schimb culoarea parului

* sa observ reactiile oamenilor referitoare la persoana mea. reactii din cele mai dubioase, uneori chiar deplasate. but hey, 'people are strange when you're a stranger'...!

* sa vorbesc cu oameni care sunt departe. chiar si pe mes. dar cand ne intalnim e cel mai bine!

* o anumita persoana ma face sa zambesc si cand ma scoate din sarite. ma rog, io sunt o persoana glumeata si se intampla sa zambesc si cand ma scot din sarite altii.

* sa descoper ca stiu ceva ce nu multi stiu.

* sa ma uit la poze ( poze cu mine si prietenii mei, nu poze cu atrocitati :P )

* sa mananc ROM tricolor. e amuzant, patriotic si are aroma de roooooom!

* mi se spune in multe feluri. am cum s-ar zice 'porecle'. insa o singura persoana mi-a folosit numele la vocativ...

PS: nu, nu obisnuiesc sa citesc reviste de genu', da' nu e nimic rau in a-ti relaxa neuronii citind despre gene si fard de ploape

No comments: