Monday, December 04, 2006

pentru Mos Nicolaie


draga Mos Nicolaie,


eu sunt Anca. Ma stii tu; tu ne stii pe toti, cred. n-o incep prin a-ti spune ce copil (ne-)cuminte am fost eu. n-ar avea rost. vreau doar sa-ti spun ca nu e deloc distractiv, cu toate ca ar trebui... uite,o sa-ti dau ca exemplu ultimele zile:

joi-bal:me waz kicked off si apoi am ratacit prin oras cu o mana de prieteni si am aterizat intr-un Fire plin de pedofili si de copii idioti unde nici de bautura nu aveam chef

vineri-nu stiu cum am pierdut si ziua aia,cred ca intentionam sa invat ceva,dar pana la urma...

sambata-plecat in excursie,mancat in autocar,inghetat de frig,ras pe alocuri,dracii din cauza de haus,urcat pe munte,incercari nereusite de regasire si cantat,somn-nesomn and bla-bla

duminica-frig,depresie,autocar,oameni apatici,oameni idioti si in general plicitiseala

luni-nimic.just time wasting and boredome.cel mai marfa lucru pe ziua de azi a fost episodul 501 din southpark.special guest:radiohead.

maine-nush

vezi nu e prea distractiv... asa ca te rog,fa magie,fa cum faceai cand eram mica si imi aduceai cadouri dragute sub perna... vreau doar sa merg la concertul de vineri impreuna cu fiendul de baza sa-l ascultam pe venusian.asta stiu sigur ca m-ar inveseli. so please make it happen and i promise i'll behave from now on.

i trust your powerful magic,moshule,so don't disappoint me,not tu quoque mi santa nicholaus!

oh,and bring snow as soon as possible!

No comments: