Wednesday, March 28, 2007

legea nu e lege

tot timpul am fost impotriva moralei dar am incercat sa ma comport in concordanta cu etica si am apreciat intotdeauna aceasta disciplina.pe scurt uram morala si ceea ce reprezinta ea dar apreciam etica si o consideram un ideal.insa nu puteam sa nu fac confuzie intre acestea doua - ''sunt asemanatoare'' imi ziceam eu. hehe,de fapt nu-s mai deloc acelasi lucru !
etica=criterii de viata, principii
morala=set de reguli abstracte care inlocuiesc vointa.
deci inlocuiesc vointa, deci bad,bad,bad. sau malo,malo,malo. sau que bruto! deci morala e chestia aia care merge mana in mana cu religia si responsabilitatea ta ca cetatean. este doar o alta corupere a spiritului uman care foloseste pretextul ca este pentru binele general sau bla-bla-bla.
my advice: fuck morals! don't be moral! be ethical!

No comments: