Saturday, January 19, 2008

libertate de piatra

tot citind despre libertate,pierderea ei,regimuri totalitare si fiind martora unei exercitari abuzive a ceea ce unii numesc 'iubire' am ajuns la o teorie proprie despre libertate. teorie mea e ca exista o forma de libertate asemeni pietrei. eu sunt libera ca o piatra. ce inseamna asta? pai uite, piatra e neclintita,o calci in picioare etc, piatra ramane EA. piatra isi pastreaza sinele si foarte greu se schimba .piatra nu face compromisuri si nu se adapteaza. piatra e mereu aceeasi-indiferent de regimul politic,de conjuncutra sociala, mondena,ma rog - piatra nu se schimba in functie de diversele circumstante, este fidela propriei naturi si nu se vinde pe sine pentru ceea ce unii numesc 'fericire' sau mai stiu eu ce. piatra isi da socoteala doar siesi.piatra este liberea pentru ca este obiectiva si nesupusa.
ideeile astea erau mult mai clare mai devreme dar acum le-a invaluit ceata...ce am transpus eu mai sus in cuvinte e aproape derizoriu..ce ramane de retinut e ca exista o libertate a piatrei si ca poate aceasta este singura libertate.

1 comment:

herminedirt said...

da, good point. am prins ideea.