Sunday, March 30, 2008

human rent,anybody?

din nou dezgustul fata de rasa umana mi-a intors stomacul pe dos. am avut nenorocul ca astazi sa-mi fie trimise doua linkuri la niste stiri cel putin dezgustatoare. nu am sa fac referire decat la ultima si cat se poate de indirect. daca acele specimene infecte ameninta cu sinuciderea daca sunt pedepsite pentru faptele lor,atunci sa se sinucida.lumea va fi un pic mai buna cu 2 jeguri in minus!

*in alta ordine de idei,pentru genul asta de intamplari e foarte potrivita scrisoarea aceasta (care e pe bune!) trimisa secretarului general al o.n.u. si publicata in new york times:

stimate domnule,
va scriu pentru a va aduce la cunostinta ca am hotarat sa renunt la calitatea mea de membru al rasei omenesti. in consecinta, puteti sa nu ma aveti in vedere in tratatele si dezbaterile pe care aceasta societate le va realiza in viitor,va salut cu toata consideratia,

Cornelius W. Lippmann

cu alte cuvinte http://quanticanarchy.blogspot.com/search?q=inuman

No comments: