Sunday, March 16, 2008

pierdut cap, caut recompensa (in memoriam)


scriu aceste randuri profund indurerata... am fost impreuna 4 ani, ma simteam 'foarte eu' cu ea. in concluzie, mi-am pierdut/mi-a fost furata geaca. eu sunt genul de om care tot timpul pierde chestii. de data asta mi-am pierdut pretioasa geaca si mai putin relevantul...cap. dap,mi-am pierdut si capul,ca altfel nu spuneam tampeniile pe care le-am spus si nu ma comportam intr-un mod cat se poate de 'necaracteristic'. ma rog, e o anumita persoana (si un anumit numar de beri) care au acest efect asupra mea,dar la naiba, eu nu fac de-astea! nu ma comport chiar atat de penal...adica dupa standardele mele (okay...ce exprimare!),nu mi-as fi imaginat ca eu pot sa zic asemenea tampenii cand stiam ca le zic oricum degeaba...i'm such a dumbass sometimes.oricum,marea tragedie e ca mi-am pierdut geaca,al meu cap cred ca il pierdusem oricum mai demult,asa,prin septembrie.argh.


melodrama de la inceput e doar pe jumatate la caterinca,wtf,uita-te in poza,era o super-geaca!

No comments: