Thursday, October 09, 2008

despre rasism

Motto : Daca un tigan mi-ar da cu o piatra in cap nu as uri tiganii ci tiganul.

Eu sunt rasista. Urasc toate rasele umane. Urasc aceasta specie care a avut atatea posibilitati si a facut alegerile cele mai egoiste si care au rezultat numai in distrugere si suferinta. Am cunoscut prea multe persoane care fac rau doar asa. Il fac pur si simplu.si chiar nu ma intereseaza daca au avut probleme in copilarie sau mai stiu eu ce.nu conteaza asa mult din ce mediu provii.cred,inainte de toate,ca exista alegeri, ca exista un ceva care te face sa fii cine esti,si ca acest ceva nu are nicio treaba cu genele tale sau cu mediul in care ai crescut ori cu cel in care traiesti. De aceea nimeni in final,nimeni nu are nicio scuza.vorba ceea,erarre humanum est,perseverare diabolicum (sau ceva de genu’,cu latina nu stau bine,doar ce am retinut niste zicale…). Din pacate, in fata unor oameni si a unor sitatii am trait o scarba care m-a imobilizat. Nu puteam reactiona. Nu-mi venea sa cred ca e asa cum e. nu intelegeam. Acum inteleg o chestie : daca ar fi sa aleg dintre a salva o nematode sau un homo sapins(-pe-dracu’), evident, as salva nematoda. Viermii sunt chiar draguti. In alta ordine de idei,oricum un copac este mai relevant decat mine,stiu asta prea bine. Nu, nu sunt cine stie ce fanatica. Rational privind lucrurile copacul este producator.el da oxigen.eu (cu regret trebuie sa recunosc asta) sunt doar un consumator.

No comments: