Saturday, October 25, 2008

mmm

Cred ca tocmai am pus ce-a mai stupida intrebare cand mi s-a spus pribabil unul dintre celemai dureroase adevaruri umane. ‘de ce te simti singura?’. Si raspunsul a venit cu variabilele lui. Peste care se poate trece. Ramane un raspuns simplu, banal si universal valabil :’ pentru ca sunt’. Donnie Darko ii spune psihiatrului sau la un moment dat ca fiecare moare singur si vrea sa moara singur. Cand mi se dezvaluie anumite chestii eu pun intrebari stupide pentru ca ma simt ciudat cand mi se dezvaluie anumite chestii. Pentru ca poate eu nu zic chestii din astea. Nu e firea mea.

Faza e ca eu sunt din nou in perioada aia in care nu stiu de loc UNDE sunt si mai ales CINE sunt. Profesorii mei de la geofizica… sunt in general foarte ochei.aproape toti ne-au intampinat cu felicitari pentru alegerea noastra (la ce poti reactiona mai greu decat al mustrari si amenintari? evident ca la felicitari...) ; ne-au spus ca e o alegere foarte buna, o facultate frumoasa si grea. O facultate care odata terminata ne va asigura un viitor. Ne-au spus ca ceea ce facem noi sta la temeliile civilizatiei.ca pe ‘munca noastra’ se bazeaza totul. Am ajuns la concluzia ca asa si e. numai ca…………..

aici sunt doua cuvinte la care eu reactionez un pic mai greu. Munca si Responsabilitate.

As fi putut sa ma duc la o facultate unde nu mi-ar fi fost greu sa excelez (cred…,poate ma umflu in pene aiurea… stiu si eu ?! )mi-era foarte la indemana.am ales ceva greu. Asa am vrut eu. am zis ca e mai frumos asa. De-abia am inceput. Nu o sa renunt,asta e clar. Dar mi-e lene. Mi-e asa. E o stare data de alte lucruri.daca n-ar fi aceste alte lucruri probabil mi-ar fi de 50 de ori mai simplu.dar aceste lucruri sunt. – da,adevarul e ca imi place sa eschivez. E chiar foarte simplu sa te eschivezi, sa dai vina pe evrei pentru situatia economica proasta, pe tigani pentru ca orasul e murdar etc. adevarul e ca nu invat la mate si la fizica pentru ca…. Vectorii aia,derivatele acelea (ca sa nu zic de integrale) suscita asupra mea o atractie care tinde spre zero. Adica 0. adica, ma gandesc cu groaza la consecinte, numaii ca,gandindu-ma la viitor,la mine ca eventual geofizician… sunt asa… parca nu ma vad acolo…

Adevarul e ca nu ma vad nicaieri. Daca uitandu-ma in urma vad cenusiu si din cand in cand prietenia sincera a oamenilor pe care si acum ii am alaturi;privind in viitor nu vad nimic. Nu-i vad nici pe ei. Nu ma vad nici pe mine. Nu vad nimic.

Oare o sa orbesc pana atunci sau ce sa insemne asta ?


oricum, geofizica e foarte misto. ar fi o onoare pentru mine sa termin facultatea asta.

No comments: