Thursday, October 09, 2008

dispari in 666 de secunde

De ceva timp am in minte urmatoarea fraza auzita nu stiu pe unde : ‘daca te-ai vedea prin ochi celorlalti ai disparea intr-o clipa’. Dracu stie e imbecil a spus asta – tot ce stiu eu e ca in privinta mea cei mai multi oameni se inseala. In toate privintele. Uita-te la mine intr-o zi in care ma imbrac ‘ciudat’ ca sa zic asa. Pentre mine ‘ciudat’ e la fel de normla ca si ‘normal’.nu conteaza. Nu ma imbrac si nu ma comport intr-un anume fel ca sa atrag atentia sau ca sa ies in evidenta. Nu vreau sa fiu altfel. Sunt altfel.

Revenind la fraza de mai sus. De ce, in general, nu vad oamenii ceea ce este ? simplu,pentru ca nu se obosesc sa vada. Toti interpreteaza.filtreaza.Frate-miu tocmai a inceput psihologia si intr-o discutie in contradictoriu mi-a zis ca psihologul nu trebuie sa ‘inteleaga’ (eu tot timpul ii spun ca nu se oboseste sa inteleaga).da’ ce cacat o trebui sa faca psihologul ?! stiam ce-o sa zica. Ca sa observe.destept raspuns. si de ce sa observe ? asa,de faza,banuiesc…) deci problema e ca nimeni nu se oboseste SA VADA. Toti interpreteaza desi practic nu au aceasta capacitare… de verbul a intelege nici nu se poate vorbi …

No comments: