Sunday, August 22, 2010

aaaaaaaaaaaaaaa. ?!?!?!

iar imi prajesc ochii pe monitor. nu am dormit deloc pentru ca daca as fi dormit nu m-as mai fi putut trezi la 5 si nu am vrut saq risc. si air plec. nu ls nimic in urma. nu ma astept sa gasesc nimic. ok, da, am sa fac masuratori alaturi de colegii mei. dar de gasit... masor, masor... interpetez si procesez datele. si tot degeaba.
zicea asa nici alifanits:
Când nu eşti aici mi-e camera goală
E timpul leneş, mult prea lung
Deloc nu mi-e somn, şi-n loc să adorm
Încerc cu gândul să te-ajung

eu zic ca inima e goala si dispusa sa-si incalce principiile. si da, nu pot dormi, dar timpul nu e deloc lenes, ci derutant de repetitiv. si apoi, eu incerc cu gandul sa te-alung, dar tot la numele tau ajung.
sunt atat de praf ca nici o tigara nu pot fuma. dar am sa o fac. goddamit, i'll smoke that shit! i sure will...

PS: arat ca presedintele tarii! arat ca Basescu!!! nu, nu sunt nebuna. am vrut sa-mi fac ceva la par. si apoi nu am maip utut nici sa stau in piciaore d'apai sa-mi rad parul cu lama, asa ca... acum zici ca am o clavitie precoce... urmeaza o poza, pana atunci, pupiciiiiiiiii!

No comments: