Sunday, August 29, 2010

de pe teren

limbajul. atat de expresiv uneori. atat de inselator, de obicei...
dar hai sa vedem partea colorata a limajului pe care am intlanit-o vara asta la colegii mei si pe care am adoptat-o cu diverse ocazii.

1. iesirea de la sarmi a avut ca si cuvant de baza termenul 'parafiltrat'

2. proiectul GWB, in care au participat de 5 ori mai multi oameni au existat si mai multi termeni/expresii:
'sa facem o aroganta' e de departe preferatul meu.
apoi 'sunt indiferent!'
si 'tineretea ma'tii' alaturi de multe alte chesti apartinand ... 'ma-tii'
ma rog, si tonul pe care sunt spuse lucrurile astea este foarte important...

3.mai veche este vorba lui Berti si a Cruellei: 'Preciousss' (bautura alcoolica de peste 40 de grade)

haiosi oricu, colegii mei. uneori prea haiosi, daca e sa ne gandim la Strachi...

No comments: