Friday, November 17, 2006

povestiri din wonderland
frustrare.dezgust.neputinta.
o zi ca oricare alta. o intamplare ca oricare alta m-a facut sa tremur de revoltare si dezgust.eram in tramvaiul 32 cu niste colegi,veneam de la liceu.tramvaiul ala infect e intotdeauna plin,noi insa am avut o strategie si am reusit sa prindem 4 scaune.imediat ce m-am asezat langa mine s-a postat o tiganca.tipul acela infect.era destul de in varsta.mirosea.dar nu asta-i problema.problema e ca a deschis gura.a facut asta pentru a-mi solicita scaunul.ha! se intreba de ce stau eu pe scaun si nu ea.afirma c eu nu am niciun drept sa stau pe scaun.poate i-as fi lasat locul daca nu ar fi fost asta;si daca nu as fi stiut ce fel de vierme este.nu am vrut sa cedez,sa dau inapoi in fata unei astfel de creaturi.a fost o chestie de principiu.a continuat sa vocifereze.nu voi reproduce nimic din ceea ce cuvanta creatura,ar fi sub demnitatea mea si nici nu am retinut;era hardcore oricum.atunci i-am spus ca daca imi arata biletul si abonamentul ii cedez locul.ma gandeam ca poate astfel se va opri.nu.a fost mai rau.dar n-am cedat.tremuram de furie si imi doream sa-i sparg fata,sa-i inchid gura murdara...si poate ca as fi facut-o...dar eram in 32...oamenii din jur aveau priviri tematoare,nici macar nu se uitau direct.si atunci tiganca a inceput sa ma ameninte cu bataia.daca as fi coborat cu doua statii dupa -adica la piata rahova- ar fi fost grav.cel putin asta spunea tiganca care se lauda ca a tarat o 'panarama'(nu stiu daca acesta este termenul folosit de domnia sa)ca mine de la un capat la altul al 32ului,pentru ca nu i-a cedat scaunul.si o cred pe cuvant,pe toate cuvintele infecte pe care le-a spus .
e revoltator.si nimeni nu a facut nimic si daca ar fi fost sa ma loveasca nu ar fi facut nimic.probabil nici colegii mei.asta pentru ca toti se conduc dupa deviza: 'nu te pune cu ei' respectiv 'lasa de la tine'.si asta e ingrozitor.unde o sa ajungeti fratilor?!tot timpul acceptati toate rahaturile,sunteti niste lasi si niste pasivi.daca acceptati rahatul asta nu poate sa insemne decat ca il si meritati.enjoy,rromania.

ps.eu nu sunt rasista si nici nu fac discriminari.sunt prea inteligenta pentru asta.consider ca fiecare om in parte este produsul sau in masura in care acesta incearca asta.

No comments: