Friday, November 10, 2006

wow

am mai vazut filme cu Michael Pitt si mi-a placut cum joaca tipul. si am vazut si last days,film in care el il interpreteaza pe Kurt Cobain...in timp ce incercam sa nu adorm ma intrebam daca cei care au facut filmul nu s-au plictisit si ei in timpul filmarilor.eu din filmul ala nu am inteles nimic.l-am considerat o porcarie. singurul aspect pe care l-am apreciat a fost cel vizual.si mi-am facut o parere proasta si despre Pitt pentru ca citisem pe undeva ca ii plac Nirvana, ca Kurt Cobain e idolul lui si ca are o trupa in care canta grunge.and i was like,yeah right!this is just hollywood shit! credeam ca e o chestie de publicitate si ca tipul e un ipocrit.si logic,asta m-a enervat.acum,ma gandesc sa revad filmul.motive?unul singur:PAGODA.trupa in care canta Michael Pitt.

No comments: