Monday, June 16, 2008

cuba...libre?!

Sorb din cuba libre
Si privesc o coaja de samanta
Si in timp ce privesc samanta
Din pai vars cuba libre ;
Pe gat mi se prelinge o picatura
Pe gatul usor bronzat
(cred ca m-am imbatat)
Si rad in timp ce-i spun
Fiendului aceste aberatiias vrea sa nu inchida
Dar trebuie sa-nvete…
O lacrima amara
Pe gatu-mi se prelinge
Fiendul meu imi zice
Ca e de crocodil
Eu cred ca e de cuba libre.

in alta ordine de idei:
''gotta get serious, gotta plan
Gotta pass those entrance exams
Oh my GodIt's senior year
All you care about is your career
It's a Life Sentence
the walls are closing in
You stayed too long in school
I'd rather stay a child
And keep my self-respect
If being an adult
Means being like you ''

nu stiu exact. inteleg ce inseamna toate astea. intr-o anumita perioada (anul asta intre 23 iunie si 3 august parca) o intreaga generatie se comporta intr-un anumit fel. toti fac acelasi lucru. se straduiesc sa obtina o diploma. care nu inseamna nimic. nu ii face mai buni. nu ii face mai rai. e doar o hartie. si totusi. eu,constientizand toate astea, 'ma lupt' pentru acea hartie. asta e, intr-un fel (abstract), o infrangere. probabil ca nu intelegi.


oare aia carora le place 'california uber alles' stiu ca 1984 inseamna un roman si nu o simpla data? un roman despre sclavia moderna, de zi cu zi?

3 comments:

herminedirt said...

io unu stiu :)) da sunt un esantion neglijabil :D

inteleg si faza cu infrangerea. de aia nici nu am fost la bac, ma pis pe diplomele lor. si, in mod paradoxal, si fara sa ma laud, stiu mai multe decat o gramada de din astia care-s pe la facultate acum.

kalashnikovworm said...

stiu si eu ca stii ;)) evident,acum depinde si de facultate,ca alea cu admitere super-grea nu intra in discutie.dar sunt o gramada de prosti cu diploma. inainte o diploma de bac insemna ceva. facultatea inseamna ca esti intelectual.era o regula. acuma numai intelectuali nu sunt aia care termina facultatile :))

kalashnikovworm said...

*prin inainte ma refer in principal la perioade dinainte de comunism