Sunday, June 29, 2008

mai mult

inca o carte pe care sa o citesc.inca un film pe care trebuie sa-l vad.inca o bere, doar inca o bere si inca o tigara.inca o trupa in a carei muzica sa ma 'regasesc'.inca o iesire cu pretenii ca sa ma pierd si sa ma uit. si ca sa ma regasesc, evident.

tanjesc dupa tacere.tanjesc dupa nimic.tanjesc dupa mine. sa fiu doar eu. gandurile mele, nu ale altora.subiectiva,subiectiva! dar, drace! intodeauna curiozitatea va invinge. voi vrea sa cunosc mai multe, sa descopar, sa incerc. si intre toate reactiile la nou voi pierde din vedere fondul,vechiul.pe mine.



de mult timp planuiesc ca in vacanta asta sa-mi iau macar o saptamana in care sa nu citesc nimic. nici macar etichete.nici firmele locurilor in merg.absolut nimic. o saptamana de analfabeta. de libertate a cugetului. simt ca in mintea mea sunt prea multe ganduri care poate nu imi apartin. ganduri de imprumut.vreau ca cei cativa centimetri cubi din cutia craniana sa fie doar ai mei, umpluti doar cu ganduri suta la suta my trade mark. o sa fug de litere,de informatie si cunoastere mai ceva ca dracul de tamaie.

2 comments:

thieffa said...

I can show you how to do it...Ma pricep la asta, doar stii...=))

ho said...

LOL e de ajuns sa tragi cateva liniute de Special K si iti zic eu ca pentru cateva zile vei fi ca un cal tranchilizat. (adica foarte serena si o sa ai tripuri si o sa fii tripanta si psihedelica si o sa ai halucinatii)...

FARA LITERE :D