Tuesday, June 10, 2008

lesson learned

sunt foarte curioasa daca o sa pic sau nu la bio.sau daca o sa invat.heh.voi aborda tactica ingrasarii porcului in ajun.
un alt lucru care ma face curioasa e felul in care vor decurge examenele in sine.toata lumea e familiarizata deja cu proceduriel gen 'protocol' si altele si mai si.eu nu m-am implicat in asa ceva si nu am de gand sa zic ceva despre cei care au facut-o.insa sunt doua-trei chestii de subliniat aici:
1.acesta nu este un procedeu legal,dovada nu se face pe fata si nu sunt toti obligati sa dea bani
2.in mod evident asta e mita (amuzante fazele alea de prin liceu cu 'spune nu coruptiei si nu da mita!" si mai amuzanti dragalasii aceea de copilasi cu insigne 'nu dau mita' nu, serios?!)
3.daca,in timpul examinarilor, eu personal ma voi afla in situatia de a fi nedreptatita fata de ceilati din sala,apai...va iesi urat.
4.amuzanti rau profesorii care spun ca ei nu sunt de acord cu aceste proceduri insa le aproba prin tacerea lor.

ironia cea mai mare a venit din partea unei colege care va pleca in anglia la studii. tipa mi-a zis 'da,stiu. nu-i corect,nu-i legal. dar tu nu vezi ca numai asa merg lucrurile in tara asta?!' okay,fuckedup heads. asa mergeau lucrurile in tara asta, si voi v-ati complacut la fel ca parintii vostri. you are some good followers of traditions.

lectia pe ziua de azi s-a incheiat. am invatat la scoala cum sa dau mita. cum 'sa am pregatesc' pentru bac. si nu am facut-o.

*sper totusi ca se va putea copia la bio altfel am dat de dracu'.

No comments: