Sunday, June 08, 2008

iarba la bookfest





lumea statea pe jos si eu am stat in pozitia de yoga (cred ca-i mai zice si lotus,erm...) vreo juma de ora ergo=> febra musculara. atmosfera la acest concert a fost cam dubioasa,tre sa recunosc. adica na,lumea nu a stat in picioare si nu s-a agitat (erau cativa in lateral ce-i drept si unul se agita cam prea mult de zici ca era la concert hardcore sau trash).iar cei de la travka pareau cam obositi si fara chef. e drept ca atmosfera si-o fi spus si ea cuvantul dar... se vedea ca oamenii nu-s in apele lor. cu toate astea,ne-au oferit o piesa noua! nu am retinut, numele nici nu stiu daca l-au mentionat dar printre versuri se numara si 'exista si barbati cu fluturi in stomac si femei cu mistreti in stomac'. poate ca nu-s exact asa...dar eu cu mintea mea creata asta am inteles... acum luad-o putin pe aratura,trebuie sa spun lumii intregi (sau cel putin alora care im icitesc blogul) ca ma hipnotizasera bocancii lui George. erau foarte misto! cat despre apatia formatie care a fost recunoscuta deschis de solist care a zis ca ar fi preferat sa fie in alta parte,ei bine, Mizdan (basistul) nu se incadra in peisaj. el facea tot felul de scheme. pe mine m-a amuzat teribil. nu a sarit ca la alte concerte dar a fost acelasi Mizdan. cu toata apatia, oamenii au pus suflet in ceea ce au facut (caracteristica adevaratelor formatii) si nu au catat in sictir. acum,ce m-a nervat pe mine la culme au fost fotografii. 1. nu inteleg ce cauta fotografii pe scena. acolo e locul artistilor 2.mi se pare aberant sa stau la 2 metrii de formatie si sa nu o pot vedea pentru ca in fata scenei se inghesuie ca sacalii respectivii fotografi 3.nu toti fotografii au cur misto incat sa suport sa ma uit la el minute intregi! (era o fotografa cu look de lara croft,aia da' avea cur misto) 4. puteau sa faca poze bine-mersi si din postura de spectator cum au facut altii 5.drace! se bagau cu aparatele in fata solistului si se vedea ca asta nu era deloc o placere pentru el!

mai jos o alta cronica de concert travka cel de pe motoare de acum doua saptamani

Pe coma nu prea i-am pris vita nu prea m-au interesat. Eram acolo doar pentru Travka. E un mister de ce nu ne-au lasat sa intram decat dupa ce ne-ma calcat vreo 5 minute in picioare desi inauntru era loc berechet. Coma au fost foarte misto desi nu prea i-am ascultat pentru ca de-abai ma intalnisem cu prietenii si am mai discutat una-alta, am luat bere etc. tot ce pot sa zic e ca a fsot foarte misto coverul dupa Maria Tanase ! admirabil ! la vita am ras. Iele facea caterinca si imita ‘suferinta’ lui Despot. Ne-a si picurat putin. ‘rockerii adevarati’ au pelcat dupa vita. Ceea ce m-a bucurat, mai putina lume la Travka, mai putini figuranti. (exceptiile se cunosc aici,hai nu interpretati gresit, vorbesc al modul general). Travka au fost, ca intotdeauna, geniali.m-a dezamagit insa publicul,pizdele, ca sa zic asa, adica fetele alea care o luau razna la sfarsit de ‘Cum te simti’. Aia cred ca e melodia mea preferata de pe noul album, dar frate....nu pentru ca are versul ala ‘gangul meu preferat este pizda ta’ jesus! Aaa,inca o chestie, intotdeauna am avut o dilema legata de versul :’nu suntem decat doi albi pieduti intr-un loc,undeva/pierduti intr-un loc undeva unde in niciun caz nu e Africa’ o fi vreo trimitere rasista , ma rog, rasista e mult spus… oricum, si daca ar fi, ce conteaza ? ce atata toleranta si political corectness (which i totally hate) ?! Ma rog,imi place mult Travka. Travka, OCS si Implat sunt trupele a caror muzica mi se pare diferita si inconfundabila, ei chair au un ‘sound’ aparte care ii diferentiaza net de restul scenei muzicale.

No comments: