Friday, August 07, 2009

dubios, democratia tacea ...

cocalarii pe care ii vad de obicei la colt de strada cand vin tarziu acasa mi-au zis iar 'harry potter' iar unul dintre ei a alergat dupa mine intr-un mod caraghios de comentau ceilalti in spate ca merge ca o pisica si m-a intrebat daca nu vreau 2000 mii de lei sa imi iau ceva frumos. omul chiar a insistat sa ii iau. si apoi a plecat zicand pasnic ca eu o sa regret ca nu am luat cei 2000 mii de lei. nu-l inteleg, de banii aia nu mi-as fi putut lua nici macar o amaratade de careamea, dapai ceva frumos...gen,o caramea frumoasa!

in definitiv, eu nu pricep ,ei nu stiu ca harry e tip si nu tipa??? si apoi, de unde stiu ei ca-mi place harry potter? nu cred ca tricoul iuliei cu metallica sau parul albastru ar fi indicii in acest sens...

No comments: