Thursday, August 20, 2009

last thing i remember...

astazi a fost o zi interesanta din punctul de vedere al transportului in comun. si iata si de ce:

1.pe la pranz,in imbacsitul 32,stateam cu ochii in patru sa nu fie controlori. cu o statie inainte sa cobor,vatmanul a dat drumul la casetofon iar de acolo se auzea batranul cantec: 'hei,tramvai! cu etaj si tras de cai...' mi s-a parut grozava faza, a fost prima data cand am auzit asta in tramvai.

2.spre noapte,la stop din troleul 91 rasuna inceputul de la hotel california. si oprirea a tinut pana la partea mea preferata.

3.la urmatoarea trecere pe rosu a semaforului a oprit o masina din care se auzea... din nou... HOTEL CALIFORNIA! initial am crezut ca e radio... but fuck, era din nou exact partea mea preferata! i mean...is there a higher force that's trying to send me a message?!?!?!

in the Master's chamber
they gaddered for the feast
they stab it with their steel knifes
BUT THEY JUST CAN'T KILL THE BEAST
[...] last thing i remember
i was runing for the door
i had to find the passage back
to the place i wasn't for -
'relax,said the nightman,
we are all programmed to receive.
you can check out anytime you like -
but you can never lieve'

No comments: