Tuesday, August 18, 2009

random truths

In a society that has abolished every kind of adventure the only adventure that remains is to abolish the society.

poate ca asta nu suna asa jmecher, dar e o propozitie scurta care face un bun rezumat al situatiei prezente: We want structures that serve people, not people serving structures.

The boss needs you, you don’t need the boss.

“You must bear a chaos inside you to give birth to a dancing star.” (Nietzsche)

Down with spectacle-commodity society.

chestiile astea sunt de pe un site cam marxist - am remarcat la o citire fugara. eu nu sprijin nicio ideologie, deci don't get anything wrong. chestiile astea suna bine.punct. ideologiile si oamenii care se ascund in spatele lor, cu ale lor scopuri poate la inceput nobile dar intotdeauna degradate pe parcurs, nu-mi inspira incredere. liderii de opinie,de orice fel de opinie, ca e conservatoare sau ca se da cu capul de pereti ca ar fi revolutionara si counterculture, imi par doar niste foarte buni oratori, niste baieti destepti, in cautare de marionete.

ca sa nu ma abat de la subiect, acuma pe bune, daca ar sta cineva sa caute cine a zis chestiile astea :Professors, you make us grow old.
Terminate the university.
Rape your Alma Mater.
What if we burned the Sorbonne? -
eu nu m-as mira sa dea peste niste actuali profesori universitari ( de pe la catedrele de stiinte umaniste, ca astia sunt mai ... flexibili), poate chiar de la hulita Sorbona,saraca de ea...

Insolence is the new revolutionary weapon. de-abia ce m-am apucat sa o folosesc cu sarg.

asta e probabil cea mai neplacuta dintre toate: You can no longer sleep quietly once you’ve suddenly opened your eyes. .........

BUT! Be realistic, demand the impossible.

No comments: