Thursday, July 12, 2007

this is beyond dumb

deci ieri s-a intamplat o chestie pe cat de incredibila pe atat de ciudata/stupida. 3 oameni astptau in aceeasi statie ca ceilalti sa vina. numai ca oamenii astia se asteptau intre ei. si s-au asteptat vreo ora. si nu s-au intalnit. eu si un prieten asteptam o prietena (ea n-are mobil,si poate ca asta a fost un factor foarte important in toata povestea), iar ea evident, ne astepta pe noi.eram in aceeasi statie,despartiti de un chiosc de ziare si poate de o alta dimensiune ca altfel nu-mi explic. cand am vorbit la telefon dupa toata faza fiecare tipa la celalalt 'bah,nu erai acolo si te-am asteptat aproape o ora' - 'ba nu! eu te-am asteptat aproape o ora si nu erai acolo'.
in alta ordine de idei cred ca am fi candidatii ideali pentru a intra in cartea recordurilor la categoria 'dumbest motherfuckers ever'. bineinteles cu stricta referire la faza asta, pentru ca in rest noi suntem foarte inteligenti.mai ales eu. ma rog, poate mai ales iulia ca are iq-ul mai mare,cica.

No comments: