Wednesday, May 19, 2010

cand eu eram micuta si abia invatam sa scriu si sa citesc tot auzeam pe la televizor cuvintele astea care ne-au marcat cumva viitorul tarii si viitorul nostru al tuturor:
privatizare
reforma
mineriada
revolutie
integrare in UE sau integrare in Europa ( intotdeauna am urat aceasta sintagma; cum sa ne integram, ma tampitilor, in Europa??? am fost si suntem in Europa asta idioata de cand lumea! )
comunism
occident
capitalism
criza
presedinte
nato
razboi

si cu toate astea, citidu-l pe bolintineanu si ceva istorie a romanilor, eu am ramas cu o vesnica emotie in fata celor 3 culori ale steagului nostru si a imnului.
da, sunt romanca si nu mi-e rusine de asta oricat ar incerca unii sa ma convinga de contrariu. mi-e rusine numai ca sunt si cetatena european. de asta chiar puteam sa ma lipsesc.

No comments: