Monday, May 24, 2010

moartea pe blog

mi-e frica ca am sa mor curand. (scuzati cacofonia. sau mai bine n-o scuzati, ma doare-n cot). poate o fi irationala teama asta, sau poate o fi provocata de o surescitare nervoasa datorata acestor zile si nopri din ce in ce mai pline si mai complicate. dar chiar mi-e frica ca am sa mor. ieri cand am fost la fiend, am chemat liftul si mi s-a parut ca scoate sunete dubioase asa ca am mers pe scari pana la etajul 6 unde sta ea. apoi, la mine ma luat liftul, dar cu inima stransa. azi, mancam spanac facut de maica-mea si am gasit ditai ciobul de sticla ( avea vreo 5 milimetri pe laturi si era triunghiular). l-am gasit in timp ce-l mestecam. normal, m-am panicat un pic. si mai e si raceala asta idioata care ma tine de mai mult de o luna... nu stiu, semnele pare rele.
sau poate ca n-am sa mor. doar am sa innebunesc. hahaha. mda.

in rest sunt bine, draga cititorule, care te obosesti sa citesti asa ganduri haotice. sunt bine... am baut vreo 2-3 ceaiuri si sunt la al cincilea nescafe strong. am fumat un kent lung, un malboro, un ket nanotek, si vreo 5-6 tigari mentolate. am baut si o cola si putina bere (ursus black). sunt pe drumul cel bun, nu? in orice caz, tusesc ceva de speriat. sis s-a speriat.

No comments: