Sunday, May 23, 2010

teenage angst

o bucata de cer albastru, cu blocuri. albastru frumos. betia sentimentelor.aici. acum. oricum. si poate pe 29 la timisoara. la ziua lui aleks! multi ani frumosi, aleks!!! haaaaa, betia sentimentelor. l-am revazut pe alaaaaaa. e amuzant sa te trezesti cu omu pe care ai fi vrut sa-l vezi cand te trezesti intotdeauna da' sa nu insemne nimic. chiar e amuzant. stupid de amuzant. noroc ca am simtul umorului. hahaha. cred ca am sa scriu o carte gen votca cola, da' mult mai marfa decat votca cola. poate se va chema tuica-saniuta. hahaha! brb, ma duc sa fac dush, hahaha. ala oricum e prost si are o prietena gen hipstarita. prost. eu??? pffff, high! high above the crowd. diseara ma tunde cruella, ma intreb, oare ce-o iesi? ca in starea in care sunt sigura ca o sa iasa doar ce vrea ea...
*********************************************************
moama! in sfarsit, baie! miros si eu bine dupa 3 zile!
ce ma gandeam eu in baie: 'ba, sa invat acum in loc sa merg la o bere? neaaah! avem timp pentru geologie si pentru treburi serioase tot restu vietii, acuma sa ne simtim bine.' si am mai gandit io (mazare, mazare, capsune!) ca, frate, decat sa te trezesti la sfarsit ca viata a fost doar o gluma proasta, mai bine iei viata in gluma si macar stii ca ai ras pe parcurs. hihi!
*********************************************************
bah, da' totusi. incredibil cum pot sa fie lucrurile. sunt 2 oameni pe lumea asta pentru care as fi facut orice. gne ORI.CE. si pentru aia doi eu nu exist. nu exist. e amuzaaaaaaant. lucrurile din vitrina despre care scria cineva. si tot acolo am citit ca 'iti trebuie rautate pentru a privi adevarul'. e o perspectiva interesanta. cred ca acum am inteles de ce unii oameni se comporta astfel cand le spui adevarul. zic ca esti un om rau. dar aici e vorba doar de privit. io zic asa: nu despre rautate e vorba, ci despre putere. daca poti privi adevarul in fata esti un om puternic. de multe ori oamenii puternici ajung rai. e problema lor. cum a zis si isus 'iarta-i, doamne, ca nu stiu ce fac' - faptele rele se intorc impotriva ta, intr-un fel sau altul - cu karma n u e de glumit! eu (cred ca sunt) un om puternic care vrea sa ajunga la adevar ca sa inteleaga. nu vreau putere. vreau intelegere. daca intelegi ai oricum mai multa putere. hihi.

No comments: