Wednesday, September 22, 2010

dedicat tuturor celor care considera tara mea o tara de cacat

ok. doar pentru ca 9500 de oameni au protestat nu inseamna ca ei reprezinta acest popor. pe mine nu ma reprezinta deloc. protestati alaturi de liderii vostrii sindicali care sunt la fel de jmecheri ca si cei impotriva carora va azmut. imi faceti greata! mase de manevra ati fost si ati evoluat doar pana la statutul de mase de sacrificiu. imi pare rau, poate pentru ca mi-am sustinut prea des optiunile politice si multi stiu pe cine am votat... dar nu depsre asta este vorba.
am mai zis si repet: O TARA CA A NOASTRA NU POATE IESI DINTR-O CRIZA MONDIALA CA PRIN FARMEC LA SCHIMBAREA GUVERNULUI. culoarea politica a regimului din Romania nu a influentat in vreun fel criza mondiala, deci,ba, mioriticilor, criza ca in care va situati nu este determinata de guvern ci de idiotenia care va caracterizeaza (si care caracterizeaza populatia globala indiferent de regimul politic particular).
celor carora nu le place aceasta tara le recomand cu caldura SA SE DUCA IN SPANIA, IN ITALIA, IN SUA - SA PLECE! sa va vad acolo, ma!
... da' nu plecati voi, ma. nu plecati, ca sunteti lenesi, sau nu va adaptati repede etc. asa ca ramaneti aici. ca sa va plangeti. sa ziceti ca e o tara de cacat. fara sa recunoasteti ca in alta nu ati fi tolerati asa cum sunteti: neghiobi.
vorba ceea: unde esti tu, TEPES doamne, ca punand mana pe ei
sa-i imparti in doua cete: in smintiti si in misei? (citat din memorie)
acuma, pa bune, urasc generalizarile, da' de exemplare din astea ma lovesc zilnic (oi fi eu ghinionista sau chiar asa sunt majoritatea ...)smintiti si misei. huo!

1. FA TU CEVA BUN SI ABIA APOI COMENTEAZA!
2. NU CRITICA CE NU AI FI CABABIL SA FACI TU INSUTI
3. FII TU BUN, BA, SI ABIA APOI CRITICA-L PE 'ALA RAU' DE LANGA TINE
4. UITA-TE IN OGLINDA. DA-O DRACU' DE TREABA, TIE NU TI-E JENA CU PERSOANA TA?!


PS: eu in 89 aveam cateva luni. voi nu aveti nicio scuza!
... in schimb aveti pretentia ca ati schimbat un regim prost, de lipsa de libertate cu unul democratic si net superior. mi-e sila de voi. sunteti doar de umplutura. sincera sa fiu, habar nu am de ce existati pe lume. probabil doar pentru ca cei care detin puterea, controlul sa aiba ce supune si manevra - ca daca ar vrea, v-ar anihila ca pe moliile din reclama la raid. trust me on this. it doesn't even take too much. da' le place sa va chinuie si baga tot felul de legi care va ingradesc si pun norme de diverse chestii cum e cel pentru alimente care practic interzice nush cate remedii naturiste si faze de genu.
ba, oscilez intre mila, dispret si indiferenta cand va vad, cand ma atingeti pe strada accidental sau nu, cand va luati de felul in care-mi arata parul sau hainele. cand va vad asa meschini si mici cum sunteti. cand va vad ca tocmai voi incercati sa imi dati mie lectii. cand va vad ca nu aveti idee ce e onoarea, sinceritatea sau respectul - dar toti, absolut toti incercati sa ma invatati ce e bunul-simt. ba, ma pish pe bunul-simt. pentru ca, repet, nu are nimic in comun nici cu binele, nici cu sentimentele. deci tu da-i inainte ca n-am bun-simt, chiar nu ma supar. 'bine, ca ai tu, amice! sa-ti fie de bine!' cand va vad atat de inutili, de superficiali si artificiali; atat de impotriva naturii si a frumosului. atat de indoleti si infatuati incat pana si cel mai retardat dintre voi are un grad de aroganta.
ahhh, pe bune, ma, plecati din tara asta. pelcatii cu totii care nu va simtiti bine aici. poate ca vom ramane putini, dar vom ramane aia bunii zic io.

No comments: