Friday, September 10, 2010

KKK

cred ca am mai zis ca unii cred ca eu sunt ipocrita, materialista sau ca profit de oameni. chestii care mereu m-au socat. cacat... nu incerc sa-mi ridic statuie ci doar sa-mi exprim niste frustrari cretine provocate de faptul ca se pare ca nici dracu' nu e in stare sa se uite la mine si sa ma priveasca asa cum sunt. nu e chiar un soc sa realizez ca oamenii se asteapta sa-si vada defectele proprii reflectate in cel de langa - dar...
prieteni si rude imi reproseaza ca nu castig bani. e adevarat, nu incerc sa imi gasesc un nou job unde sa fiu platita cu gen 7 lei pe ora pentru ca am impresia ca o ora din viata mea valoreaza un pic mai mult ( poate 10 lei?! ). stiu, in cacat, am un pic de tupeu. am 21 de ani, am o engleza aproape perfecta, o franceza buna si o rup un pic si pe italiana si spaniola, mai invat si rusa. hmm, poate ar trebui sa spal veceuri?
mda, ar cam trebui sa-mi cunosc lungul nasului pentru ca provin dintr-o familie cu venituri relativ modeste si prima bicicleta mi-am cumparat-o in clasa 8 dintr-un mini job de vara. stiu, sunt cam lenesa. cand altii aveau biciclete de mici de la 'moshu', io stateam sa vand intr-un magazin de tara pentru lucruri pe care unii trebuie doar sa le ceara. si stii ce? tot oamenii aia ma intreaba pe mine de ce nu am un job. de ce nu am un alt job de rahat. de ce nu am o alta slujba care sa-mi consume timpul (in care as putea sa invat pentru facultate) si nervii, sa-mi aduca banii suficienti pentru mancare si doua beri.
a, da. si tot ce ai retinut din ce-am scris pana acum e ca ma plang si ca nu vreau sa muncesc ca tot romanu de rand. poate ca ai dreptate. si stii ce? TE LAS PE TINE SA FII ROMANUL DE RAND. io ma multumesc cu altceva.
da, nu dau doi bani pe sfaturile celor care nu au principii cat de cat similare si idealuri inalte. sunt cam elitista. si in ruptul capului nu am sa accept compromisul omului de mijloc. nu am sa accept sa muncesc doar pentru bani si comfort. si nu, astea nu-s complexe de superioritate. stiu ce vreau. daca nu pot exprima in cuvinte inseamna doar ca nu e necesar. claritatea oricum nu poate fi exprimata cu adevarat prin cuvinte. sunt ades insuficient de expresive. ideea era ca, spre deosebire de cei care imi dau mie sfaturi, eu stiu ca am sa fac ceva mai mult. ceva care sa ramana macar cativa ani dupa moartea mea in memorie. chiar ca am ceva tupeu!... evident, nu pot sti cu sigurnata daca am sa reusesc, dar vorba aia, am sa mor incercand si in plus: prefer sa mor in zdrente stiind ca am aspirat spre inaltimi decat sa mor in comfortul unei case anoste ( sau chiar luxoase) cu docilitatea unui animal intr-o cusca ( a se asculta Radiohead- Fitter Happier).

va pup, aceeasi fata imprevizibila, ipocrita, falsa, materialista, lenesa, egoista etc

No comments: