Tuesday, September 28, 2010

zveri



toate problemele inghesuite in mintea mea imi provoaca greata:

1.pff
2.pff
3.pff
4.R...
5.teama de o ratare absoluta
6.sentimentul de singulara singuratate
7.m-am ingrasat
8.nu mai sunt eu. uneori sunt tot ceea ce vad / vor ceilalti sa vada. sunt tot ceea ce pot fi mai rau. cum zicea Cheloo Iti ramane doar sa te razbuni pe tine
Caci e mai usor sa fi rau cand vrei sa fi bun si n-ai cu cine ['fericit']
9.detalii mai mult sau mai putin importante
10.facultatea. pe care oricat de mult as incerca sa o fac o prioritate ajung mereu sa o las la urma...
11.limba rusa de care nu m-am mai atins de vreo 2 luni (decat cand ascultam 'Zveri' de la Nautilus)
nu am cu cine sa vorbesc despre lucrurile astea asa ca le pun pe blog. Fiend doarme acum... si oricum, m-am saturat sa vorbesc cu prietenii ( si cu oricine intreaba, uneori) despre astfel de chestii; vad in privirea lor un amestec ciudat de compasiune, plictiseala si acel ' si eu ce sa-ti fac?! n-am cum sa te ajut ' ... si mi-e sila de mine, de toata situatia asta de rahat si de ideea de a starni cuiva compasiune ( ca sa nu zic 'mila' - grotesc cuvant!)
=>mi-e sila ca probabil starnesc mila celor din jur
=>mi-e sila ca cei care nu ma cunosc cred ca am un aer de superioritate
=>mi-e sila ca sunt considerata elitista - de parca asta ar fi un lucru rau (nu e. sunt doar un om cu principii si idealuri. am tras mereu de mine chiar si atunci cand nu puteam asa ca nu-mi veni sa-mi psui ca as fi putut face lucrurile mai bine when you haven't been in my shoes - btw, my black converse are old, ruggy and always dirty)
=> mi-e sila ca sigur maine va fi mai greu iar eu nu stiu pana unde am sa mai cad si cat am sa mai pot sa ma ridic
=>mi-e sila cand stiu ca sunt un diamant ingropat in gunoi - poti sa interpretezi asta cum vrei daca esti tampit. dar e doar un alt adevar care nu serveste la nimic.
=>mi-e sila de medioritatea pe care parca o aud batand la usa pentru a-mi alunga sperantele desarte de homo novus
=>mi-e sila ca nu pot sa arat cum imi place fara ca tot tramvaiul sa se uite la mine si sa comenteze (ok, la inceput era amuzant, dar acum ca mi-a mai crescut parul si dupa o luna de show cotidian pana si 'performerii' ca mine se plictisesc)
MI-E SILA! MI-E SILA! MI-E SILA!
=>mi-e sila de cosmarurile teribile pe care le am in ultimele luni
=>mi-e sila de ceea ce visez cu ochii deschisi, de locurile perfecte din mintea mea care ma fac sa ma intreb daca mai are vreo importanta ce fac in realitatea asta unde oricat de mult m-as stradui nu-mi iese bine

No comments: