Tuesday, September 28, 2010

iar Spike

da nu e ce vreau sa fac
eu am alte planuri in cap
n`am ajuns cu ele aici doar sa se faca praf
oare unde`am gresit?
oare ce sa`ntamplat?
o fi fost ceva ce`a trebuit sa`nvat si mi`a scapat?


da si tu stii ca`i exact cum o zic
ai uitat ca`ntre timp viata te`a mai ingropat umpic
visele de`atunci nu`ti ajuta la nimic
si vrei macar pentru o clipa sa te`ntorci in timp [ niciodata ]

Poți să'ntinzi o mana, sau sa privești cu ura
Senzația e dura, când ma scufund în liniște pura
Oricât de mult ar suna a tragedie
Pot sa ţi'o spun ca pe o gluma sau ca pe o poezie
Intens. Priveşte'ma cu interes adânc în ochi
Sa vezi, răbdarea cu care ma uit fix așteptând sa crapi.
Probleme care vreau sa le'ngrop când dorm
Ma trezesc brutal, dimineața când sunt rupt de somn
Şi'mi aduc aminte de mine și printre cuvinte
Întreb in fata oglinzii "Ia zi, cine pe cine minte?"
Nu vreau sa par asa depășit ca tine

Versuri Spike - Amintiri (corect)
de pe http://www.versuri.ro
Dar păcat ca tu ești eu, si n'are cum să'mi para bine
Nu'mi amintesc nimic, nimic asta înseamna
Nu ca nu'mi aduc aminte, doar ca nu vreau, ma
Vreau sa trăiesc cu gându', ca mâine e maine, știi
Şi sper sa treacă mai repede ca azi. Ma p.ş pe ea de zi.
N'am sa fug de'acasa, știu ca asta vreți, pe bune.
Am sa stau pe capu vostru, pana va umplu de spume
Ca nu sunt bou debarcat din arca lu' Noe
Dacă ma găsești pe o insula pustie, am plecat de buna voie.

Nimeni nu vrea sa spună, nici în rău nici în gluma
Faptul ca uneori numai găsesc scăpare
Când se'aduna chestii care te marchează
Si pana la urma, ii tragi după tine
Pe toți care'ti întind o mana. [amintiri]

No comments: