Thursday, January 25, 2007

is this the world i created?

eu te-am creat, sa fie clar! uite-aici dovada: ' nu nicio absurditate logica nu rezulta din ipoteza ca lumea consta doar din mine insami si din gandurile, trairile si senzatiile mele si ca orice altceva e inchipuire.nu exista nicio o imposibiltate logica in ipoteza ca intreaga viata e un vis, in care noi insine cream toate obiectele pe care le intalnim. ' cam asta zicea Bertrand Russel intr-unul din capitolele din 'Problemele filosofiei' . bineinteles ca o sa trec cu vederea partea care zice ' aceasta este o posibilitate nelinistitoare; insa, desi nu se poate demonstra in mod strict ca este falsa, nu exista nici cel mai mic motiv pentru a presupune ca este adevarata.' si o sa pun uratenia creatiei mele pe seama 'demonului inselator' de care spunea Bertry ( mi-e foarte simpatic si pentru ca gandim la fel imi permit sa-l alint:P)! acum cateva zile, cand am intalnit foarte clar formulata aceasta teorie si am ajuns la concluzia ca eu am creat aceasta lume si implicit pe voi, m-am apucat sa aduc la cunostinta unora dintre creatiile mele faptul ca eu le-am creat. fara exceptie, toate au raspuns ca le-am creat prost. : si atunci le-am promis un nou potop:D or something... poate n-ar trebui sa ma repet... hmmm, any ideas?

PS. desi sunt un spirit idealist, ca filosofie sunt adepta materialismului (up until now), deci all the above is kind of crap (no, i'm not that crazy/drunk!), but it did happen and you should try it too, it's funny to imagine that you're the Kreator of everything and that you're the only one who's real, it's a totaly different point of view. a more aware one.

No comments: