Monday, January 01, 2007

youth of the nation

m-am trezit dupa excesele care au marcat sfarsitul de an stiind urmatoarele lucruri: sunt in 2007, acum suntem oficial cetateni europeni (whatever that means) si inca am 17 ani.dar nu pentru mult timp,din pacate.mi-a placut mult numarul asta,varsta asta;17 - imi inspira forta deplina si matura a adolescentei. 18 nu imi inspira nimic placut.18 te obliga sa fii responsabil,matur, cetatean and all that crap.o sa aud tot felul de idiotenii gen: acum ai 18 ani si trebuie sa fii matura.fuck off,never! mie imi place sa fiu iresponsabila, sa nu ma conformez si sa nu fac compromisuri. am o gandire prea lucida ca sa ma mai si comport ca atare.
nu vreau sa fiu majora...oricum in 16 zile am timp sa nu mai ajung acolo, there are various ways not to turn 18...
m-am trezit azi,nimic deosebit, m-am privit in oglinda, in afara de gat totul arata ca in alte dati. expresivitatea unui gat.da,gatul meu spune mai multe lucruri despre mine decat as putea eu spune in cuvinte.un tatuaj in forma de liliac, o muscatura de varcolac.
mainile insa sunt cele mai expresive si mai sincere,nu poti sa minti cu mainile,ele te tradeaza intotdeauna. sunt oarecum fascinata de maini. mainile conteza foarte mult in parerea pe care mi-o fac despre o persoana. mainile mele poarta inca urme de marker negru.unghiile sunt dungate rosu-negru.
m-am trezit azi si aveam 17 ani.fugit ireparabile tempora.si daca o sa ma trezesc si maine o sa am 18 ani si totul o sa fie mai mult sau mai putin la fel caci tempora mutantur deteriorandum? si daca o sa ma trezesc si dupa maine o sa am poate 20 de ani sau poate,in mod ingrozitor,o sa ma trezesc si o sa am 30 si o sa ma ridic brusc din pat sau o sa ma lupt mormaind cu Morpheus pentru ca apoi sa decid ce sa citesc/ascult si ce sa-mi pun in lapte? ma intreb cand n-o sa ma mai trezesc. cum o sa fie oare atunci?
o data m-a trezit soarele puternic si rosu al verii. eram 'in plina iarna'. am injurat atunci lumea asta ubercivilizata si ubertehnologizata care a dat dracu' natura cu anotimpurile ei si m-am dus cu ochii inca inchisi si mormaind ca un urs sa sting lumina.bineinteles nu mi-a mers. keep this in mind: intrerupatorul este doar pentru bec, nu si pentru soare.

No comments: